Gå til innhold

Hvordan skal jeg gå ifra han når jeg ikke klarer å snakke med han?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sammen med en mann som det er vanskelig å snakke med. Sier jeg noe så er det feil. Vi er uenig om alt. Har vært sammen i mange år og har barn. Har brukt flere år på å vurdere om jeg skal bli for barnas skyld eller gå. Nu har det gått så langt at jeg er 90 prosent sikker på at jeg vil gå. For min egen del er det best å gå. Jeg er direkte ulykkelig. Han gjør meg det! Grunnene mine for å gå er at han ikke gjør noe husarbeid, og det gjør meg både trist, lei og sur! Har prøvd masse for å få hjelp, både slutta å gjøre noe selv, og prøvd å snakke med han. Men som jeg sier, det går ikke å snakke med han. Da sier han bare at jeg maser, snakker tull og sånt. Andre grunnen til å gå er at vi ikke har et kjæreste forhold. Vi kysser aldri, og har sex en sjelden gang. Tredje grunnen er at jeg ikke har det bra! Jeg tror at snart sier kropp og sjel NOK, og hva skjer da..?

Hvordan i huleste skal jeg komme meg ut av dette forholdet? Har skrevet brev til han en gang, og ba han lese men det gadd han ikke..

Frs en som sitter dypt ulykkelig

Anonym poster: d49d2b8a8b4995f6e7c1ba3422f8c7be

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ta barna og dra et sted? Da må han vel ta deg på alvor.

Anonym poster: f9b76669010960e395d95d15656d0331

AnonymBruker
Skrevet

Nei egentlig ikke. Har jobb og barna skole. Og dessuten vil det være dramatisk for ungene. Vi leier leilighet som er leid i mitt navn.

Anonym poster: d49d2b8a8b4995f6e7c1ba3422f8c7be

Skrevet

Be han flytte ut

Gjest Fleecejakke
Skrevet

Da hadde jeg pakket sakene hans og forklart han at han skal flytte. Hører han da ikke etter så hadde jeg ringt moren hans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...