AnonymBruker Skrevet 17. mai 2013 #1 Skrevet 17. mai 2013 Ble dumpa for snart 2 måneder siden. Har hatt kontakt med eksen en del etter at det ble slutt, og han sier han vil prøve igjen. Men det er nok for sent for oss. Alle de vonde minnene og følelsene gjør at jeg aldri kan få et godt og normalt forhold til ham igjen. Får bare ta det som et kompliment at han vil prøve igjen. Men, hvordan komme helt over ham? Jeg vet at det beste er å bare kutte kontakten helt, og det er nok det som skjer snart. Men, hvordan komme seg videre i livet? Akkurat nå har jeg det veldig vondt, og bare sitter og hører på musikk som får meg til å gråte, og jeg gråter og gråter og gråter. Men, burde man egentlig det? Er det ikke bedre å høre på musikk som gjør deg glad? Noen tips? Har prøvd å bli kjent med nye folk o.s.v, så jeg er jo på vei, til en viss grad. Anonym poster: 2c7416e68a95e6fc8cc3dbf066f9ab1e
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2013 #2 Skrevet 17. mai 2013 Jepp. Kutte kontakten. Kom deg ut og vær sosial. Og ikke vær redd for at det kan gå litt tid. Anonym poster: 01a47bd9043887b228598cbebe176c5a
isbjørnungen Skrevet 17. mai 2013 #3 Skrevet 17. mai 2013 Da det ble slutt mellom meg og eksen bestemte jeg meg på dagen for at livet mitt skal være bedre uten ham. Ting skulle bli mer forutsigbare, jeg skulle få tid til å tenke mer på meg selv, pleie meg selv og jeg skulle bli den beste versjonen mulig av meg selv. Vet ikke om det var det som gjorde trikset, men jeg endte ihvertfall opp med å føle meg bedre enn noen gang tidligere Jeg sluttet aldri å elske ham, men jeg kom meg over "kneiken".. Lykke til! 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2013 #4 Skrevet 17. mai 2013 Kutt kontakten. Hardt og brutalt, men best for dere begge i lengden. Tillat deg å gråte. Det føles godt iblant. De som ikke kommer over x-en er de som har det samme livet livet før og etter at de var sammen med dem. Altså at livet ditt nå er det samme som før - bare uten han -. Da vil det bli vanskelig å kommer over han også. Kom deg ut, gjør ting du liker og møt nye folk. Tiden leger alle sår, også dine. Selv om det føles helt usannsynelig jævelig akuratt nå. Mulig jeg har levd et beskyttet liv, men på tross av dødsfall i familie og diverese annet, er det ingen ting som kan måle seg med smerten kjærlighetssorg medfører. Ta vare på deg selv Anonym poster: c294c308a9c7c9d5deca2091b9e05361
Gjest C4r1n3 Skrevet 17. mai 2013 #5 Skrevet 17. mai 2013 Vær aktiv, vær sosial, tenk på deg selv og dine behov. Ikke bli sittende inne alene å sture Og å kutte kontakten, ihvertfall for en lengre periode, er en veldig god ide. Det er ikke alle som klarer å komme seg videre når de hele tiden har kontakt med den de skal prøve å komme over.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #6 Skrevet 24. mai 2013 Jeg ble selv dumpet i desember av det jeg trodde var mannen i mitt liv! Det at han tok det over telefon gjorde ikke akuratt saken bedre;) Jeg har vært veldig deprimert og hatt mye angst siden den tid, grått nesten hver dag. Men plutselig en dag, så går det over, heldigvis! Nå smiler jeg igjen, og føler meg glad. Må nesten småle litt av meg selv når jeg tenker tilbake på hvor meningsløst livet føltes og hvor langt nede jeg var for noen måneder siden. Juleferien var helt helt grusom.. Litt av mine triks har vært å slette alle feriebilder, kaste alle gaver, slette han og alle vennene hans fra facebook, og selvfølgelig null kontakt regelen.. Tok litt tid før jeg gjorde det, men jaggu hjalp det når jeg først tok steget! Har noen nye spennende planer jeg skal gjennomføre til høsten, og jeg gleder meg til alt det spennende livet har å by på!:D Poenget med dette er vel at du skal føle at det er mange, mange der ute som har hatt det akuratt like ille som deg, men som har reist seg igjen. Dette gjelder for deg og. Ta tiden til hjelp, fokuser på det som gjør deg glad å får deg til å trives, så vil du stråle igjen en dag! Singellivet og sommerferie er jo forsåvidt en meget god kombinasjon det og! God klem fra ny bruker! Anonym poster: 97b23c7d3c7a4e96a1d6f62180f782bc
Inwe Skrevet 25. mai 2013 #7 Skrevet 25. mai 2013 Nå ble ikke jeg dumpa, men jeg var den som dumpa han. Allikevel blir livet rart og tomt. Nå er det 5 mnd siden og jeg har endelig kommet meg ut på sjekkefronten igjen Det jeg gjorde var først å flytte inn til mor og far for og så begynne å søke leiligheter i en ny by. Etter to mnd fikk jeg leilighet og bestemte meg for å få et nytt liv. Jeg utnyttet meg av at jeg hadde single venninner og ble med på byen så ofte det var mulig (jobber ofte helg), tok opp kontakten med venner jeg ikke ser så ofte, flyttet omtrent inn på treningsstudio og la om mange vaner. Jeg satt veldig lite alene i begynnelsen. Jeg jobba også mye mer. Jeg bestemte meg også for at jeg er awsome og jobber hver dag med selvtillit og for å bli mer utadvendt nå har jeg ikke begynt å date enda, men det er mest fordi jeg vil være singel. Tilfeldige flørter på byen derimot er selvtillitsboost Så mitt tips er, bli en ny versjon av deg selv. En versjon eksen ikke passer inn i
LMJ Skrevet 29. mai 2013 #8 Skrevet 29. mai 2013 for meg tok det tid. Men det blir bare bedre og bedre. Jeg slettet han på fb. slettet nr hans og kuttet all kontakt. Det er cluet. Og ikke minst og møte andre menn. Kjenne på det at det er andre menn som også kan gjøre det lykkelig. Jeg husker når jeg ble dumpet at jeg sa til meg selv gang på gang at jeg er en sterk person som kommer meg over det. Hans tap at han gikk fra deg. De kommer ALLTID krypende tilbake en dag. Men jeg gikk i fellen at vi skulle prøve igjen. Det er bare dumt. Blir aldri det samme. Er det slutt en gang er det mye lettere å gjøre det slutt igjen. Det er min nye regel. er det slutt så er det faktisk slutt. Sant som folk her sier. vær med venner, kom deg ut og lev livet ditt. Ingen forpliktelser mer! det er veldig ok! Lykketil!!!!:D 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2013 #9 Skrevet 29. mai 2013 Aksepter at det antagelig tar litt tid, men at du også, om du kjenner etter, kan oppdage at en del ting kan være bedre allerede nå enn slik forholdet ble. Det er i hvert fall min erfaring - jeg fikk en annen "flyt" og energi med en gang det ble slutt med eksen, selv om jeg også var veldig lei meg en stund. Ellers tok jeg på meg ekstra fag, traff venner og familie, trente - alt dette var bra for meg Eksen og jeg hadde en del kontakt, men også en periode hvor vi ikke traff hverandre i det hele tatt, noe som hjalp til for å få det hele på avstand (selv om vi hadde begynt å date hver for oss... og ikke hadde "sånne" følelser lengre). Jeg tror jeg tidligere har fokusert for mye på HAM (også andre ekser), villet at han skulle ha meg selv om jeg ikke visste helt hvorfor eller om det var bra for meg, men nå har jeg etter hvert lært å kjenne etter hvordan JEG kan ha det bra og være en god utgave av meg selv. Og at det er kanskje det viktigste kriteriet i et nytt forhold - hvis ikke har jeg det faktisk fint som singel. Anonym poster: 40ea390449438aa7f8dc60e291980299
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #10 Skrevet 7. oktober 2014 Vet det er en gammel tråd, men sikkert relevant for flere av oss. Det har gått litt mer enn 3 mnd siden eksen gjorde det slutt med meg. Vi hadde et tøfft år med mye avstand og hektisk liv som resulterte i at det ble slutt. Han elsket meg, men klarte ikke forventingene og usikkerheten ødela for oss.. Jeg har prøvd å ikke ha kontakt med han og det er fortsatt like vondt. Vi har hatt sex og etter siste møte har jeg rykket til bake til start. Jeg elsker han mer og derfor må jeg bare kutte all kontakt. Skjønner egentlig ikke hvorfor han ønskte møte meg igjen nå, men kanskje han trengte meg en siste gang.. Vi er begge skilt og har barn fra før. Uansett har dere noen tips til hvordan man skal klare å gi slipp? Ute av syne funker ikke for meg. Jeg tenker på han hver eneste dag og savnet er enormt. Jeg ser ikke for meg at jeg skal klare å se 2 ganger på en ny mann igjen. Skilsmissen og tidligere samlivsbrudd har vært tøfft, men med han føltes alt så mye sterkere og derfor gjør det så fryktelig vondt. Jeg lever livet mitt videre, men hva gjør jeg for å glemme han?Anonymous poster hash: 39b4c...27a
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #11 Skrevet 7. oktober 2014 Vet det er en gammel tråd, men sikkert relevant for flere av oss. Det har gått litt mer enn 3 mnd siden eksen gjorde det slutt med meg. Vi hadde et tøfft år med mye avstand og hektisk liv som resulterte i at det ble slutt. Han elsket meg, men klarte ikke forventingene og usikkerheten ødela for oss.. Jeg har prøvd å ikke ha kontakt med han og det er fortsatt like vondt. Vi har hatt sex og etter siste møte har jeg rykket til bake til start. Jeg elsker han mer og derfor må jeg bare kutte all kontakt. Skjønner egentlig ikke hvorfor han ønskte møte meg igjen nå, men kanskje han trengte meg en siste gang.. Vi er begge skilt og har barn fra før. Uansett har dere noen tips til hvordan man skal klare å gi slipp? Ute av syne funker ikke for meg. Jeg tenker på han hver eneste dag og savnet er enormt. Jeg ser ikke for meg at jeg skal klare å se 2 ganger på en ny mann igjen. Skilsmissen og tidligere samlivsbrudd har vært tøfft, men med han føltes alt så mye sterkere og derfor gjør det så fryktelig vondt. Jeg lever livet mitt videre, men hva gjør jeg for å glemme han?Anonymous poster hash: 39b4c...27a Sliter med samme problemet. Men jeg vil ikke glemme henne. Hun var alt for meg. Men hun tar ikke kontakt og er sikkert kommet over meg. Lurer på om hun noengang kommer til å ta kontakt. Jeg elsket hun så høyt at jeg rett og slett ble usikker på meg selv. Anonymous poster hash: e2194...82e
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #12 Skrevet 8. oktober 2014 Huk tak i en ny en på byen, dran hjem og Knull! Da er du et steg videre! Anonymous poster hash: 4851a...824
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #13 Skrevet 8. oktober 2014 Har du prøvd å ta kontakt med henne da? Etter jeg møtte igjen min eks forsvant han igjen. Han trenger nok finne seg selv. Jeg har tenkt mye det siste døgnet. Hvorfor skal vi kjempe for noen som ikke ønsker være sammen med oss? Ang finne noen og hoppe til sengs med fungerer kanskje for deg, men når man elsker en annen klarer ikke jeg rote med noen andre iallefall!Anonymous poster hash: 39b4c...27a
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #14 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg har prøvd å kontakte henne. Hun vil vist ikke kjempe for forholdet eller snakke med meg. Kanskje hun ikke var å glad i meg allikavell=) Anonymous poster hash: e2194...82e
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #15 Skrevet 8. oktober 2014 Ok. Nei det er nok best og holde seg vekke. Det var ikke måte på hvor høyt eksen min elsket meg uka før han forsvant i frustasjon.. Handliger foran ord. Man ønsker jo at følelsene skal være gjennsidig. Det venter nok noe bedre for deg der ute:)Anonymous poster hash: 39b4c...27a
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #16 Skrevet 8. oktober 2014 Glem alt om menn for en stund. Hat alt og alle, vær sint, vær lei deg, skriv ned historien om forholdet deres tusen ganger og finn alle feil. Anonymous poster hash: d5aec...3e7
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #17 Skrevet 8. oktober 2014 Takk for svar. Jeg holder meg unna andre menn og det skal jeg gjøre leeeeenge. Kanskje på tide jeg skriver ned alt som gjorde meg usikker med han. Jeg sliter å finne feil med han, men samtidig var han ikke en god kjæreste mener venner av meg! Synd man ikke kan slå av følelsene med en bryter!Anonymous poster hash: 39b4c...27a
Ajla11 Skrevet 15. april 2016 #18 Skrevet 15. april 2016 Kjærlighetssorg gjør utrolig vondt. Men det er ikke så mye du kan gjøre med det. Min første kjærlighet hadde jeg en stor sorg i 12 mnd, men jeg kom over han til slutt. Jeg likte en annen etter det, kom over han på 1 mnd. Nå liker jeg en annen, prøver å komme over han også. Ughh, gutter er så typisk.. For meg hjalp det med tiden, bryte all kontakt og være med venner, bare legg alt bak deg og se framover. Min første kjærlighet var så stor... klarte ikke tenke på noe annet enn han. gråt hele tiden, spiste ingenting. Han var utro, og jeg gjorde virkelig alt for å glemme han, klarte det ikke, til slutt ga jeg opp, orket ikke kjempe mer, MEN!,, plutselig en dag våknet jeg, hadde ikke tenkt på han den dagen, hadde det så bra. på slutten av dagen spurte jeg meg selv hvorfor jeg ikke hadde tenkt på han, OG DER innså jeg at jeg var ENDELIG over han og kom meg videre! Jeg brydde meg ikke lenger, ble glad nå når jeg ser han med en annen jente! Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan jeg likte han og gråt for han, æsj... Nå angrer han og kommer tilbake, men toget har gått for leeeeeenge siden. Lykke til! Du kommer deg videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå