Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

Pga plassmangel har jeg bare tre parfymer tilgjengelig; DKNY, Stella og Light Blue. Derfor lurer jeg på om jeg skal kjøpe en LITEN flaske av ett eller annet, for å få litt avveksling. Hjemme har jeg et unevnelig antall parfymer, men altså ikke her.

Så ut med språket---hva foreslår dere (jeg er glad i parfymer, men litt fantasiløs for tida). Jeg vet hva jeg liker og ikke liker, men vil heller ha flest mulig forslag i alle kategorier.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Digger Nina Riccis Premier Jour, fin til både hverdag og fest. Kjøpte nettopp et såpestykke i den serien også. Deilig myk såpe som jeg ikke ble tørr av.

Gjest Cuddly
Skrevet

25 ml Angel Innocent... den skal ivertfall jeg ha!

(og Green Tea, Light Blue og... :oops: )

Og du, mens jeg har deg her :wink: ; vet du om Light Blue Deodorant Perfume Spray er en slags kroppsspray?

De har den på SN, og tenkte at det kanskje kunne være et lett, friskt alternativ til parfyme i sommer!?

Gjest Ethereal
Skrevet

Hakke peiling, dessverre. Jeg holder meg langt unna alle kroppsprodukter i parfymeseriene. Egentlig liker jeg ikke Light Blue så godt, men må bruke den opp; det var en presang.

Mest lyst har jeg på Eau de Charlotte fra Annick Goutal, men 100ml (eneste str) koster ca 90€, så det blir nok ikke på en stund. Den lukter vanilje, litt sjokolade, solbær...

Skrevet

Min favoritt for tiden er Glamourous fra Ralph Lauren. Helt nydelig etter min mening.

Gjest Ethereal
Skrevet

HVILKEN Balenciaga? Cristobal har jeg hjemme i Norge, så jeg gidder ikke kjøpe den

Gjest Anonymous
Skrevet

Clinique har kommet med en ny parfyme nå. Jeg husker ikke hva den heter i farta, men den lukter kjempegodt.

Gjest Balenciaga
Skrevet
HVILKEN Balenciaga? Cristobal har jeg hjemme i Norge' date=' så jeg gidder ikke kjøpe den[/quote']

De andre parfymene som er listet opp her finnes jo også for det meste i Norge. Og det var Cristobal jeg tenkte på ja.

Gjest Ethereal
Skrevet
De andre parfymene som er listet opp her finnes jo også for det meste i Norge. Og det var Cristobal jeg tenkte på ja.

Poenget er at den står i skapet mitt hjemme i Norge, og jeg gidder ikke kjøpe noe jeg har fra før. Jeg oppholder meg i utlandet fram til slutten av mai, etter det er det full tilgang til samlingen hjemme.

Cristobal er NYDELIG :-)

Skrevet

Ultra Violet fra PR syns jeg er god og den finnes i en liten flakong på 30ml.

Skrevet

Mine favoritter:

-Eternity

-Noa

-1881

Gjest Fia Ferrari
Skrevet

HEI!

Har du prøvd EAU de CARTIER fra CARTIER?

Den synes jeg lukter godt, og ikke "god og hvermann"har den heller.

Gjest Fia Ferrari
Skrevet

OOPS!

Det skulle stå "gud og hvermann"! Det går litt fort i svingene innimellom!

Gjest Balenciaga
Skrevet

Poenget er at den står i skapet mitt hjemme i Norge, og jeg gidder ikke kjøpe noe jeg har fra før. Jeg oppholder meg i utlandet fram til slutten av mai, etter det er det full tilgang til samlingen hjemme.

Cristobal er NYDELIG :-)

Det gikk opp for meg akkurat da jeg hadde trykket på ok-knappen at det var det du mente. Men hadde det travelt og måtte løpe så jeg fikk ikke forandret på det. :)

Skrevet

Image fra Cerutti og Lacoste pour femme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...