Gå til innhold

Fortelle menn at jeg har pult dama deres?

Anbefalte innlegg

Gjest asshole
Skrevet

Burde jeg fortelle en mann at jeg har hatt sex med dama hans? Har hatt ganske mange ons og pulekompiser, så kommer jevnt og trutt over denne problemstillingen.

For eksempel, en av mine "pulevenner" har nettopp blitt sammen med en fyr. Vi hadde sex flere ganger mens de datet, men ennå ikke var offisielt sammen. Har ikke hatt noe kontakt med henne etter hun ble sammen med han, men det virker som han er veldig forelsket (ut fra hva han skriver på facebook).

Tenkte jeg skulle sende han en melding å si at jeg hadde sex med dama hans mens de datet. Synes han fortjener å vite hele sannheten om henne.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du si det? Hvis de har det bra sammen ikke ødelegg det. Hun har ikke vært utro, dette var i datingfasen. Og hva vil du oppnå annet enn å evt ødelegge forholdet deres?

Anonym poster: 5aabd46b2ea137987a9649ee609d63c9

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

hva er galt med deg ts? hun har ikke gjort noe galt. og du vil prøve å ødelegge forholdet hennes! fy faen for en drittsekk du er!

Anonym poster: 6bf156c3b8efdb045cd22a419c8b92a1

• Liker 8
Gjest Ny mann
Skrevet (endret)

Burde jeg fortelle en mann at jeg har hatt sex med dama hans? Har hatt ganske mange ons og pulekompiser, så kommer jevnt og trutt over denne problemstillingen.

For eksempel, en av mine "pulevenner" har nettopp blitt sammen med en fyr. Vi hadde sex flere ganger mens de datet, men ennå ikke var offisielt sammen. Har ikke hatt noe kontakt med henne etter hun ble sammen med han, men det virker som han er veldig forelsket (ut fra hva han skriver på facebook).

Tenkte jeg skulle sende han en melding å si at jeg hadde sex med dama hans mens de datet. Synes han fortjener å vite hele sannheten om henne.

Hvorfor knullet hun med deg når hun datet han fyren? Kunne hun ikke bare ha ventet?

For min del kunne du ha ringt meg og sagt i fra. Hun jeg vil ha har de samme verdiene som meg, og hun knuller ikke andre når hun dater.

Endret av Ny mann
  • Liker 1
Skrevet

Synes gjestenavnet til TS var veldig passende.

Er du sur på typen hennes fordi du nå ikke kan ha deg med henne lengre?

• Liker 3
Gjest asshole
Skrevet

Synes gjestenavnet til TS var veldig passende.

Er du sur på typen hennes fordi du nå ikke kan ha deg med henne lengre?

Nei, men hadde det vært jeg i den situasjonen, ville jeg gjerne vite at dama hadde sex med andre mens vi datet.

Kanskje forholdet blir ødelagt, men bedre det enn å bygge et forhold på muligens en løgn. Tror ikke han visste om meg og henne, mens de datet.

Gjest Morten
Skrevet

Ganske så patetiske svar fra kvinnene her. Syns du skal si i fra til han jeg. Hadde ikke ønsket å innlede forhold med ei jente som hadde hatt andre seksuelle partnere, mens vi datet. Tror det er slik for de fleste menn. I alle fall de med litt selvrespekt.

Gjest Morten
Skrevet

hva er galt med deg ts? hun har ikke gjort noe galt. og du vil prøve å ødelegge forholdet hennes! fy faen for en drittsekk du er!

Anonym poster: 6bf156c3b8efdb045cd22a419c8b92a1

Hvis hun ikke har gjort noe galt, så kan han vel bare si ifra til kjæresten hennes. For da gjør det vel ingenting om han får vite det, ellèr hva?

Skrevet (endret)

Nei, men hadde det vært jeg i den situasjonen, ville jeg gjerne vite at dama hadde sex med andre mens vi datet.

Kanskje forholdet blir ødelagt, men bedre det enn å bygge et forhold på muligens en løgn. Tror ikke han visste om meg og henne, mens de datet.

la være. Det er kleint og unaturlig og det eneste du oppnår er å fremstå som en sladrehank.

Edit: men for all del, go ahead. Også oppdaterer du oss på hvordan det går, okay?

Endret av kubrak
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke hatt noen problemer med å innlede et forhold til en kvinne som hadde andre pulevenner i innledningsfasen, dersom det var allrighte fyrer.

Men dersom jeg fikk vite at hun hadde pulevennskap med en sånn drittsekk som trådstarter, ville jeg ansett at hun hadde så dårlig smak at jeg ville gått videre.

Anonym poster: cc4ec00ad0b93efc576fc17edb7929bd

• Liker 2
Gjest Ny mann
Skrevet (endret)

Jeg ville ikke hatt noen problemer med å innlede et forhold til en kvinne som hadde andre pulevenner i innledningsfasen, dersom det var allrighte fyrer.

Men dersom jeg fikk vite at hun hadde pulevennskap med en sånn drittsekk som trådstarter, ville jeg ansett at hun hadde så dårlig smak at jeg ville gått videre.

Hvorfor skal hun ha pulevenner når hun dater? Er ikke hun en drittsekk mot den hun dater, da?

Endret av Ny mann
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes du bør si det til han. Så kan ha gjøre seg opp en mening om hva han ønsker å gjøre med det.

Gjest Gjest
Skrevet

For guds skyld si det. En kjenning sa til meg at dama hadde vært utro med han. Jeg ble veldig glad for at han var ærlig og sa det, og ble ikke sint på han. Dama derrimot sendte jeg selvfølgelig på dør. Jeg har det veldig bra med meg selv nå som jeg vet sannheten. Ingen fortjener å være kjæreste med en utro person som går bak ryggen din.

AnonymBruker
Skrevet

For guds skyld si det. En kjenning sa til meg at dama hadde vært utro med han. Jeg ble veldig glad for at han var ærlig og sa det, og ble ikke sint på han. Dama derrimot sendte jeg selvfølgelig på dør. Jeg har det veldig bra med meg selv nå som jeg vet sannheten. Ingen fortjener å være kjæreste med en utro person som går bak ryggen din.

Dette er ikke utroskap, men før de ble sammen.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Si ifra til ham, han fortjener å vite det. Så får han selv vurdere om det var greit om damen hans pulte rundt mens de var i datingfasen. Trodde det var en uskreven regel at man ikke har sex med andre hvis man er i innledningsfasen til et seriøst forhold, selv om det ikke regnes som utroskap.

Men vær på vakt, om han er blendet av forelskelsesrus vil han ikke sette spesielt pris på at slik info kommer frem, for jeg tviler på at han allerede vet det.

Endret av Rett i svansen
  • Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

homseball eller bifil? Eller kanskje truffet. Hva gjør ts til en drittsekk?

Gjest Gjest
Skrevet

Dette er ikke utroskap, men før de ble sammen.

Hun er hvertfall ikke tro mot den hun dater.

AnonymBruker
Skrevet

Og hvor gammel er du??

Anonym poster: d5d2c08f47be63003e78d52b849b8359

Gjest Gjest
Skrevet

la være. Det er kleint og unaturlig og det eneste du oppnår er å fremstå som en sladrehank.

Edit: men for all del, go ahead. Også oppdaterer du oss på hvordan det går, okay?

sladrehank. Så om et vitne til drap sier ifra til politiet så er dette en sladrehank. :fnise: Ett begrep som ble brukt på barneskolen husker jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Som mann ville jeg satt pris på om du fortalte meg det.

Anonym poster: 03d3220fb1bd0b11bfd7a9d8a1b97318

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...