AnonymBruker Skrevet 17. mai 2013 #1 Skrevet 17. mai 2013 Hvor lenge kan man forvente at en på 18 mnd leker alene? Anonym poster: 82c203f22db37c5bf50bf980adf53ed4
Redbull Skrevet 17. mai 2013 #2 Skrevet 17. mai 2013 Det svaret fins det like mange svar på som det fins unger i verden. Jenta mi lekte veldig lenge for seg selv, men det har hun alltid gjort. Tok aldri tiden på henne men det var lenge
Teriyaki Skrevet 17. mai 2013 #3 Skrevet 17. mai 2013 Han kan leke alt fra ett minutt til en time alene. Det er nok veldig variabelt fra barn til barn. Men han er veldig flink til å leke alene før middag når jeg holder på med middagen. Nesten som om han har skjønt at jeg ikke har anledning til å leke så mye med han da.
AmandaVI Skrevet 17. mai 2013 #4 Skrevet 17. mai 2013 Så små barn pleier å være ganske tydelige om de vil ha selskap når de leker. Det er veldig bra for unger å kunne sette pris på å leke alene.
Vera Vinge Skrevet 17. mai 2013 #5 Skrevet 17. mai 2013 Virker som det er utrolig stor forskjell i den alderen, så vanskelig å sammenligne. Her kan gutten fint leke en time alene, men han er jo innom oss og peker, viser, babler og gir ting i løpet av den tiden. Men jeg kunne fint ha ligget en time på sofaen etter jobb, for å si det sånn. Men begynner jeg på middag, vil han helst være med. Han kan da mase en del, men roer seg ofte hvis han får sitte i tripp-trappen og se på, mens han knasker på et flatbrød. Evt har jeg ham på armen hvis han er i det veldig sutrete hjørnet. Sønnen min er forresten 16 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå