Gå til innhold

Leking alene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge kan man forvente at en på 18 mnd leker alene?

Anonym poster: 82c203f22db37c5bf50bf980adf53ed4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det svaret fins det like mange svar på som det fins unger i verden.

Jenta mi lekte veldig lenge for seg selv, men det har hun alltid gjort. Tok aldri tiden på henne men det var lenge

Skrevet

Han kan leke alt fra ett minutt til en time alene. :) Det er nok veldig variabelt fra barn til barn. Men han er veldig flink til å leke alene før middag når jeg holder på med middagen. Nesten som om han har skjønt at jeg ikke har anledning til å leke så mye med han da.

Skrevet

Så små barn pleier å være ganske tydelige om de vil ha selskap når de leker. Det er veldig bra for unger å kunne sette pris på å leke alene.

Skrevet

Virker som det er utrolig stor forskjell i den alderen, så vanskelig å sammenligne. Her kan gutten fint leke en time alene, men han er jo innom oss og peker, viser, babler og gir ting i løpet av den tiden. Men jeg kunne fint ha ligget en time på sofaen etter jobb, for å si det sånn. Men begynner jeg på middag, vil han helst være med. Han kan da mase en del, men roer seg ofte hvis han får sitte i tripp-trappen og se på, mens han knasker på et flatbrød. Evt har jeg ham på armen hvis han er i det veldig sutrete hjørnet. Sønnen min er forresten 16 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...