Gå til innhold

Hvordan uttales Vendelin?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes det er et så nydelig navn. Men uttales det med trykk på første, andre eller tredje stavelse? VENdelin, VenDElin eller VendelIN?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klø:

Det er vel opp til hver enkelt? Kommer også an på hvor i landet du bor.Jeg ville sagt Vendelin

Er det forresten et navn? (Ikke meningen å fornærme nå)

Gjest gjest1
Skrevet

Eg syns finaste uttale er VENdelin.

Skrevet

Jeg er mer med på VENdelin. Et ganske så flott navn egentlig!

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Er også med på VENdelin. Tror jammen jeg akkurat fant det perfekte jentenavnet :D

Kjælenavn Vendy, passe internasjonalt og ikke noe problem å uttale for fremmedspråklige mennesker. Spesielt nok til å matche en spesiell personlighet (som våre barn garantert får!), passe drømmende og bringer fram smilet i hvert fall hos meg! Fiiiiiiine navnet :)

Skrevet

Mener også VENdelin. ..Og det er et fint navn! :)

Gjest Virvar
Skrevet

VENdelin ville jeg sagt. Men er det et norsk navn? Har også hørt Vendel (VENdel). Det var veldig rart de første gangene jeg hørte det. Vet ikke helt om jeg liker det. Vendelin er mye bedre da.

Gjest Anonymous
Skrevet

Støtter uttalen Vendelin - og det var et kjempefint, sjeldent navn!

Skrevet

Jeg ville sagt Vendelin - men det er kanskje fordi jeg synes det høres ut som en medisin eller noe... :-?

Gjest Phair
Skrevet

Hehe , satt og lurte på hva i alle dager det var for noe. Jeg trodde det var et instrument :P

Skrevet

Et spesielt navn. Har aldri hørt det før, men det er pent. Jeg vil legge trykket på VendeLIN. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...