Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #1 Skrevet 6. april 2004 Synes det er et så nydelig navn. Men uttales det med trykk på første, andre eller tredje stavelse? VENdelin, VenDElin eller VendelIN?
Pepperkake Skrevet 6. april 2004 #2 Skrevet 6. april 2004 :klø: Det er vel opp til hver enkelt? Kommer også an på hvor i landet du bor.Jeg ville sagt Vendelin Er det forresten et navn? (Ikke meningen å fornærme nå)
Gjest Balenciaga Skrevet 6. april 2004 #3 Skrevet 6. april 2004 Det er et navn i følge: http://www.ssb.no/navn/ Et kvinnenavn. Enig med Pepperkake om uttalen.
sunshine-t Skrevet 6. april 2004 #5 Skrevet 6. april 2004 Jeg er mer med på VENdelin. Et ganske så flott navn egentlig!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 7. april 2004 #6 Skrevet 7. april 2004 Er også med på VENdelin. Tror jammen jeg akkurat fant det perfekte jentenavnet :D Kjælenavn Vendy, passe internasjonalt og ikke noe problem å uttale for fremmedspråklige mennesker. Spesielt nok til å matche en spesiell personlighet (som våre barn garantert får!), passe drømmende og bringer fram smilet i hvert fall hos meg! Fiiiiiiine navnet
Gjest Virvar Skrevet 8. april 2004 #8 Skrevet 8. april 2004 VENdelin ville jeg sagt. Men er det et norsk navn? Har også hørt Vendel (VENdel). Det var veldig rart de første gangene jeg hørte det. Vet ikke helt om jeg liker det. Vendelin er mye bedre da.
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2004 #9 Skrevet 8. april 2004 Støtter uttalen Vendelin - og det var et kjempefint, sjeldent navn!
Tusenfryd Skrevet 9. april 2004 #10 Skrevet 9. april 2004 Jeg ville sagt Vendelin - men det er kanskje fordi jeg synes det høres ut som en medisin eller noe... :-?
Gjest Phair Skrevet 9. april 2004 #11 Skrevet 9. april 2004 Hehe , satt og lurte på hva i alle dager det var for noe. Jeg trodde det var et instrument
vivi Skrevet 9. april 2004 #12 Skrevet 9. april 2004 Et spesielt navn. Har aldri hørt det før, men det er pent. Jeg vil legge trykket på VendeLIN.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå