AnonymBruker Skrevet 17. mai 2013 #1 Skrevet 17. mai 2013 Økonomien er ikke på topp for tiden og er ikke noe å lage dramatikk av, men må si at han skuffer meg litt. Han prøver også å skjule det og dusten som jeg er så sjekket jeg loggen hans. Lurte på hva han brukte så tid foran pc plutselig. Vanligvis så sitter ikke han der lenge og ja det var galt av meg, men nå er jeg bekymret for at dette skal ta overhånd. Har nok bekymringer allerede når det gjelder økonomi så om han skal begynne å ødelegge ved å bli avhengig så vet jeg ikke om jeg orker det. Anonym poster: 23248d1a61635fc1eaa47ceff7aceef5
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2013 #2 Skrevet 17. mai 2013 Vær prevantiv, splitt opp økonomien...!! Om dette går til helvete, og her har det vært nok tråder hvor folk har spillt seg fra hus og hjem, gjeld og alt mulig, så er du trygg. Anonym poster: 8597b5d149738b9ccfb10cb714e357fb
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2013 #4 Skrevet 17. mai 2013 Hvordan vet duat han spiller om penger? Det er vel det man gjør på sider som Mr.green? Blir litt bekymret når han sitter så lenge. I går fikk ikke jeg sove og da satt han 3-4 timer foran pc. Vet ikke om han var der inne hele tiden, men han pleide ikke sitte så lenge før og nå gjør han det. Vet at han ønsker seg noe veldig dyrt og han har litt penger på sparekonto så jeg håper han klarer å styre seg. Han spiller allerede på Norsk tipping, men aner ikke for hvor mye. Heldigvis har vi separat økonomi så han får ikke en dritt fra meg. Vet at det er tidlig og vil ikke lage drama, men vi har allerede lite penger nå. Det er midlertidig, men å sløse penger på den måten er ikke lurt nå eller noen gang for den saks skyld. Anonym poster: 0e231148ac205873760516d1ca5b5cd0
emfase Skrevet 17. mai 2013 #5 Skrevet 17. mai 2013 del opp økonomien, hold han unna pengene dine, spar så mye du kan og stikk fra han. dersom han går til behandling og fr bukt med problemet sitt, kan du vurdere om du orker å ha han i livet ditt igjen 1
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2013 #6 Skrevet 17. mai 2013 Finnes freeroll på flere av slike nettsteder. Det koster ingenting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå