AnonymBruker Skrevet 17. mai 2013 #1 Skrevet 17. mai 2013 Håret mitt har blitt umulig etter jeg ble gravid, er 17 uker på vei. Få uker før håret mitt klikket var jeg hos frisøren som stusset håret mitt og hun sa at det ikke var slitt men fint. Jeg bruker kun shampoo og balsam, bruker hårspary ol. en sjelden gang. Føner håret kun om vinteren de få gangene jeg skal ut etter jeg har dusjet. Har ganske langt hår. Er 31 år og har aldri opplevd dette før, så antar at det er gravidhormoner som gjør dette, er første barnet. Nå er det sånn at uansett hvor lite eller mye balsam jeg bruker så er håret fult av floker når jeg kommer ut av dusjen og det er smertefult å gre, og jeg mister ekstra mye hår pga det. Selv om det ikke var floker i håret før jeg dusjet. Det er ikke bare floker nederst men mange også innerst ved hodebunnen. Jeg har prøvd å gre håret rett før jeg går i dusjen og mens jeg dusjer, men det hjelper ikke. Kjøpte meg en hårkur i går fra Loreal og brukte den i dag, og endelig gikk det an å gre håret mitt uten problemer!!! Deilig Men hvis det er flokete igjen neste gang jeg dusjer så vil jeg gjerne bruke hårkuren hver gang jeg vasker håret isteden for en gang i uka, vasker håret ca annen hver dag. Er det skadelig for håret å bruke en hårkur ofte? Eller kan man bruke en hvilken som helst hårkur annen hver dag? Hvis ikke, noen som vet en hårkur man kan bruke så ofte man vil som ikke koster flesk? Anonym poster: e8c7b07e49835933242ae2d976e72d95
Gjest Olseen91 Skrevet 17. mai 2013 #2 Skrevet 17. mai 2013 En fuktighetskur kan du bruke så ofte du vil (regner med det er det du har). Men en proteinkur ville jeg ikke brukt mer enn et par ganger i uka vertfall. Og så vil jeg anbefale å ikke gre håret mens det er vått. Men la det lufttørke. Mitt hår er en eneste stor floke når jeg kommer ut av dusjen, men det løsner veldig av seg selv mens det tørker. Og det er uansett mye lettere (og mindre skadelig for håret) å børste det etter at det har tørket
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2013 #3 Skrevet 18. mai 2013 Pleier vanligvis å la håret tørke før jeg grer det men det måtte jeg slutte med når håret ble umulig, fordi det ble MYE verre å gre det som tørt, som vått var det litt lettere. Vet ikke helt hva slags type kur jeg har kjøpt, men skal se på den, takk for svar Anonym poster: e8c7b07e49835933242ae2d976e72d95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå