Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei 19 år gammel russejente, som i går drakk en del alkohol, og begynte å rote med en fyr hele kvelden. Den delen er grei nok, forsåvidt, selv om jeg angrer på det nå.

,

Men saken er den at jeg de siste ukene har prata en del med en gutt over nettet, både på skype, prata en del i telefon og masse meldinger. Vi har ikke nevnt noe kjærestegreier, men sender hverandre hjerter av og til. Jeg tror ikke jeg har følelser for denne gutten, men litt betatt er jeg jo. Han får meg til å le masse, og vi har veldig mye til felles osv.. Jeg aner ikke hva han føler for meg, men han tar mye kontakt og sier at han liker og prate med meg osv!

Nå føler jeg at jeg har vært utro mot han, selv om jeg ikke en gang har prata med han om følelser osv.. det høres kanskje rart ut, men har sykt dårlig samvittughet. Jeg er ikke en person som pleier å gå rundt og rote med folk på fylla, men i går skjedde det altså. Tror ikke det kan bli meg og den gutten jeg prater med på nettet uansett, pga. avstand og han er litt yngre enn meg, noe som gjør det vanskelig med tanke på å møte hverandre ofte/ flytting osv. :( Men han er så bra!

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, har ikke fått sovet i natt pga. dette.. Jeg aner ikke hva jeg skal si eller gjøre.. vil liksom fortelle han hva som skjedde, men har liksom på følelse av at han ikke kommer til å like det, SELV om vi ikke har nevnt noe om at vi liker hverandre og slik. Når jeg prater med han så pleier vi bare å snakke om alt mulig, bli bedre kjent og tulle masse osv. Vil ikke si vi er på et "holde på stadium", så hvorfor føler jeg at jeg har gjort noe galt? :(

Anonym poster: 35ac933f51f46d02cf66e0c3c7d4fe7c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er litt betatt av han, drømmer deg kansje litt bort og ønsker å treffe han?

uansett, du har ikke gjort noe galt. Det var litt uskyldig klining ute med alkohol i bildet. Du trengte kansje litt kos, litt nærhet og varme som han ikke kan gi deg (han bor jo langt borte).

Prøv å ikke tenk på det. Prøv å bare glem det og nyt denne dagen! :)

Men jeg ville ikke gjort det igjen. Tenker at dette kan være et engangstilfelle?

Uansett så synes jeg at du skal kose deg på denne dagen, prate med han som normalt og se hvordan det går? Hvis dere plutselig skulle blitt mer seriøse så kunne du kansje sagt det til han. Men ikke nå.

:hug:

Anonym poster: 6bef7e6c09d3122ebabaae59dc906502

Skrevet

Du har ikke gjort noe galt, men jeg forstår at du føler det sånn. Det er ikke noe du trenger å fortelle til denne fyren, syns jeg. Om ikke det er sånne samtaleemner dere vanligvis har. Hvis han liker deg på *den* måten så vil han mest sannsynlig ikke like at du sier sånt, om det ikke er sånt dere pleier å snakke om. Og han kan vel tolke det litt feil om du plutselig buser ut med det. Uansett har han ikke noe med det å gjøre, og han burde jo egentlig ikke bry seg, siden dere ikke er sammen i det hele tatt. Så sånn sett så burde det jo ikke være noe skade i at han vet det. Men for å være på den sikre siden så ville jeg latt være hvertfall, sånn for hans skyld.

Men ja, se hvordan det går, kos deg og ta ting som det kommer. Ikke stress med det:) Du har ikke gjort noen ting galt, er nok bare tankene dine som surrer litt.

Skrevet

Du er ung og singel og kan gjøre hva enn du vil. Du har ikke forpliktet deg til denne gutten, og har ingen grunn til dårlig samvittighet. For meg høres det ut som du har dypere følelser enn det du selv tør å innrømme, ellers hadde du ikke følt det på denne måten... ?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det sånn jeg og. Er 19 år, og snakker med en fyr på skype, osv. Har planer om å besøke han snart, og vi har allerede snakket om sånn kjærestegreier.

Hadde sex med en fyr, og jeg følte meg helt dritt. Har ikke sagt noe til han om dette, men jeg vet ikke helt. Vi er jo ikke sammen, men tror ikke han hadde blitt glad om jeg hadde sagt det..

Anonym poster: 4ac183d87d26881b756dcc4f7c14880c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...