Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde en liten krangel om at jeg sa han skulle stå opp. Han visste han skulle tidlig opp idag som det er 17.mai, men han dret i det som alltid. Så reiste han seg til slutt opp, satt seg i bilen og stakk herfra. På selveste 17.mai

Nå skal vi ut med familie og jeg gruer meg skikkelig til det. Vi venter vårt første barn og jeg er så lei dette! Er ikke første gangen han bare stikker herfra og jeg orker ikke mer snart..

Anonym poster: f2decebaf00d14b6b9ea196654381084

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:klem:

Tusen takk :-) ts

Anonym poster: bbcaef85820cd2f41dc1463dbef4a6f4

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg prøvd å ringe han flere ganger uten noen svar, og fikk plutselig vite at han var å skrudde på bil med en kamerat. Jeg merker at dette skuffer meg veldig egentlig... Han skriver på facebook med andre og statuser/kommentarer fra mobilen så jeg ser jo at han bare overser mine samtaler og meldinger.. Akkurat nå har jeg mest lyst til å bare sette tingene hans utenfor, samtidig som jeg for det kommende barnet vil kjempe for forholdet..

Skrevet

Nå har jeg prøvd å ringe han flere ganger uten noen svar, og fikk plutselig vite at han var å skrudde på bil med en kamerat. Jeg merker at dette skuffer meg veldig egentlig... Han skriver på facebook med andre og statuser/kommentarer fra mobilen så jeg ser jo at han bare overser mine samtaler og meldinger.. Akkurat nå har jeg mest lyst til å bare sette tingene hans utenfor, samtidig som jeg for det kommende barnet vil kjempe for forholdet..

For en barnslig person han er... Skal liksom gni det inn..Ble han virkelig så sur fordi du prøvde å vekke han,eller er det mer til den historien?

AnonymBruker
Skrevet

Kjempe for forholdet? Hvilket forhold?

Kjempe for forholdet? Hvilket forhold?

Anonym poster: 4b71f3b81c01ac13b373f69f38e13e96

• Liker 11
Skrevet

Dere venter barn og han oppfører seg sånn?

:hug:

Gjest Blondie65
Skrevet

Tenk deg hvordan dette blir neste 17.mai når dere har en liten en og han ikke gidder å stå opp.

Dra i familiebesøket uten han. Snakk gjerne med et par der før du drar om at du ikke kommer til å besvare spørsmål om hvor han er, men at de er hjertens velkommen til å spørre han selv.

17.mai er ikke dagen for de store avgjørelsene - alvorspraten tar du med han i fredstid når han er våken og opplagt - f.eks ut på ettermiddagen i morgen.

(Da kan du fortelle han hva du forventer av en voksen mann som snart skal bli far, om å holde det man har lovet og avtalt og å stikke av fremfor å ordne opp i uenigheter. Det er forståelig at ikke alle har samme "jippi 17.mai" holdning, men det må han faktisk si fra om FØR det avtales hvordan dagen feires, ikke bare trumfe gjennom trassviljen sin som en tre åring. Jeg fikk også 17.mai ødelagt på denne måten - heldigvis hadde jeg bedre venner enn mann på dette tidspunktet)

Ikke la han ødelegge resten av dagen din - og det er ikke DU som skal forsvare oppførselen hans overfor familien - det skal han selv,

Håper du får en fin 17.mai likevel :klem:

AnonymBruker
Skrevet

Ble veldig glad for å se svarene jeg har fått her inne. Jeg sa det rett ut til familien min at han oppførte seg sånn her, rett og slett fordi jeg føler at jeg er veldig lei oppførselen hans. En ting er om han ikke ville være med ut, men da kunne han sagt det på en pen og hyggelig måte dagen før, eller noen dager i forveien. Det at han kommer med dette nå syntes jeg er utrolig dårlig og umodent gjort av han egentlig. Det skuffer meg veldig. Jeg er lei av å prøve å ringe han flere ganger, sende meldinger og vente å se om han kommer hjem. Han stikker og kommer når det passer han og det orker jeg ikke i lengden mer.. Skulle ønske han forstod alvoret, og jeg skulle ønske jeg klarte å gi slipp. Akkurat nå kan han egentlig oppføre seg som han vil fordi jeg alltid tar han inn i varmen etterpå, men det begynner jeg å bli temlig sliten og lei av nå..

Skrevet

han tar deg som en selvfølge og han er ikke ærlig moden i det hele tatt. samtidig er det respektløst å la deg i stikken når dere skal feire 17 mai med noen. hvis ikke han skjerper seg og vokser opp nå, blir du alenemor til to unger. da er det bedre å bare ha èn unge spør du meg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dump ham. Seriøst. Hva skal du med en ekstra unge?

Anonym poster: 4b71f3b81c01ac13b373f69f38e13e96

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er han, ts?

Anonym poster: 09970cb83bac7f72c1ce8fad9f9290ad

Gjest Flipp
Skrevet

Vi hadde en liten krangel om at jeg sa han skulle stå opp. Han visste han skulle tidlig opp idag som det er 17.mai, men han dret i det som alltid. Så reiste han seg til slutt opp, satt seg i bilen og stakk herfra. På selveste 17.mai

Nå skal vi ut med familie og jeg gruer meg skikkelig til det. Vi venter vårt første barn og jeg er så lei dette! Er ikke første gangen han bare stikker herfra og jeg orker ikke mer snart..

Anonym poster: f2decebaf00d14b6b9ea196654381084

Høres ut som om det er en form for 17 - mai fobi. Noe som jeg har selv til en viss grad. Når man først har fri fra jobben så har man egentlig for det første lyst til å sove lenge på morgenen. Dessuten så er det noen av oss som føler et slags opprør mot alt det sosiale ved slik høydager der alle dessuten skal være mest mulig perfekte. Man skal kle seg ulastelig, man skal spise fin nok mat og man skal vise solsiden selv om man ikke føler for det.

Gjest Blondie65
Skrevet

Høres ut som om det er en form for 17 - mai fobi. Noe som jeg har selv til en viss grad. Når man først har fri fra jobben så har man egentlig for det første lyst til å sove lenge på morgenen. Dessuten så er det noen av oss som føler et slags opprør mot alt det sosiale ved slik høydager der alle dessuten skal være mest mulig perfekte. Man skal kle seg ulastelig, man skal spise fin nok mat og man skal vise solsiden selv om man ikke føler for det.

La meg se om jeg kan forstå hvordan dette relaterer til trådstarters innlegg:

Hvis en ikke klarer 17.mai styret, forventer en da at verden rundt en skal være synsk? Det er en helt ærlig sak at en ikke orker det, akkurat som det er en like ærlig sak at andre synes det er kjekt med 17.mai. Hvordan sal en kunne ta hensyn til noen hvis de bare jatter med når planer legges? Er det virkelig sånn at de som har angst eller på andre måter ikke ønsker å delta i det 99 % av landets befolkning ser som naturlige aktiviteter denne dagen forventer at verden rundt skjønner dette uten at man ytrer et ord?

Har trådstarter sagt at han har gitt klart uttrykk for at han ikke ønsker å feire denne dagen? Hvis du svarer nei på dette forstår jeg ikke hvor du vil med innlegget ditt!

Gjest Flipp
Skrevet

La meg se om jeg kan forstå hvordan dette relaterer til trådstarters innlegg:

Hvis en ikke klarer 17.mai styret, forventer en da at verden rundt en skal være synsk? Det er en helt ærlig sak at en ikke orker det, akkurat som det er en like ærlig sak at andre synes det er kjekt med 17.mai. Hvordan sal en kunne ta hensyn til noen hvis de bare jatter med når planer legges? Er det virkelig sånn at de som har angst eller på andre måter ikke ønsker å delta i det 99 % av landets befolkning ser som naturlige aktiviteter denne dagen forventer at verden rundt skjønner dette uten at man ytrer et ord?

Har trådstarter sagt at han har gitt klart uttrykk for at han ikke ønsker å feire denne dagen? Hvis du svarer nei på dette forstår jeg ikke hvor du vil med innlegget ditt!

Jeg er selv kvinne og jeg har ikke tatt det så langt som han typen til TS.

Tipper at han føler at det ikke ville være noe vits å diskutere det og at TS hadde bestemt seg for hva rollen til mannen var på denne dagen i utgangspunktet.

Gjest Blondie65
Skrevet (endret)

Jeg er selv kvinne og jeg har ikke tatt det så langt som han typen til TS.

Tipper at han føler at det ikke ville være noe vits å diskutere det og at TS hadde bestemt seg for hva rollen til mannen var på denne dagen i utgangspunktet.

Det vet vi ingenting om. Sm sagt tidligere har jeg opplevd noe lignende. På tross av at han visste hva jeg hadde lyst til og vi hadde en klar avtale hva vi skulle denne dagen satte han inn en egotripp som nesten ødela dagen for meg. Mener du virkelig at taushet eller direkte løgn når man spør "hva skal vi gjøre 17.mai" eller "hva har du lyst å gjøre 17.mai" der man får inntrykk av at de planene du har presentert er greie helt til dagen kommer og egoisten ikke gidder å stå opp? Har man virkelig lov å være så ego at en lar en partner feire 17.mai alene fordi en selv ikke gidder å holde avtaler?

Har man sagt ja til planene som er lagt får man også stå for det. Ellers får en gjøre det klart FØR dagen opprinner at en ikke vil delta.

Endret av Blondie65
Gjest janne
Skrevet

"Sånnen" fikk jeg også barn med. Mitt råd er: dump han nå, før barnet kommer. Det blir ikke bedre!

Jeg satt bla alene nyttårsaften med en nyfødt baby fordi han stakk etter en krangel.....

Skrevet

Er det så viktig å stå opp på 17 mai da? Er ikke det en fin dag til å sove ut?

Skrevet

"Sånnen" fikk jeg også barn med. Mitt råd er: dump han nå, før barnet kommer. Det blir ikke bedre!

Jeg satt bla alene nyttårsaften med en nyfødt baby fordi han stakk etter en krangel.....

Da er det jo teit å begynne å krangle med ham på nyttårsaften da!

Skrevet

Da er det jo teit å begynne å krangle med ham på nyttårsaften da!

Er ikke alltid man bestemmer seg for å krangle, vennen ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...