LilleMy Skrevet 6. april 2004 #1 Del Skrevet 6. april 2004 Hei, noen som vet hvor disse lammeskinnene er å få tak i? Jeg skal bruke de som sitteunderlag i stolene ute på verandaen på hytta. Vet IKEA hadde før, men kan ikke finne det på sidene deres lenger. Så også en gang at SmartClub hadde brune lammeskinn (sikkert kjempefine!), men de vil ikke oppgi hva de har og ikke har av lagerbeholdning.... Så noen som kanskje vet HVOR og kanskje t.o.m. hva de koster.......? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xklara Skrevet 6. april 2004 #2 Del Skrevet 6. april 2004 Det er ikke lenge siden - desember?- vi kjøpte lammeskinn på IKEA, tror det kosta 398,-? Noe sånt, ganske billig, og mer enn gode nok til å sitte på i stolen. De har ikke alle varene sine på nettsidene. (Kjøpte eget lammeskinn fra Nøstebarn til Knøttejenta som ble født for drøye tre måneder siden - ohboy, det er av en annen verden, virkelig vidunderlig skinn ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crispo Skrevet 6. april 2004 #3 Del Skrevet 6. april 2004 Var på IKEA i Tr. heim for 2 uker siden, er nesten 100% sikker på at jeg så slike i butikken (husker ikke hva de kostet) Selv er jeg så heldig at slektninger driver med sauehold, så sist de slaktet, fikk de ullen tilbake som saueskinn, gjett om jeg ble glad da jeg fikk ett :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #4 Del Skrevet 6. april 2004 Tror Ikea har, ja... Eller så har dem også på JYSK (sengetøylageret) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 6. april 2004 #5 Del Skrevet 6. april 2004 Så på IKEA sist uke. Se her http://www.ikea.no/webapp/wcs/stores/servl...ats=10112*10286 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 7. april 2004 #6 Del Skrevet 7. april 2004 Kid Interiør har også, til samme pris som IKEA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå