Gå til innhold

er det forskjell å sende pakke som brev eller med norgespakke med sporing?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

venter på en vare jeg har kjøpt på finn,et klesplagg. Er det best å sende pakken som brev eller som en norgespakke med sporing, tar ikke det like lang tid å sende fra sør til nord??

posten regner 3 dager, men fikk høre fra selger det tar lenger tid ned norgespakken??

Selger sier det tar raskere tid å sende varen som brev, men er skeptisk...

noen som vet??

Anonym poster: 22397473c4ec07cfd1ea13dcc66d3537

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke forstå at det skulle ta lengre tid med norgespakken. Om det er noe du har betalt litt for så hadde jeg valgt sporingsmuligheten.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan ikke forstå at det skulle ta lengre tid med norgespakken. Om det er noe du har betalt litt for så hadde jeg valgt sporingsmuligheten.

Selvfølgelig tar Norgespakken lenger tid.

Posten sin policy er at brev sendt som A-post skal være fremme iløpet av et par virkedager. Pakker skal være fremme etter 3-7 dager.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har både sendt og mottatt veldig mange brev og pakker over flere år, og jo - det tar lenger tid med Norgespakken o.l.

Med vanlig brev (a-post/b-post) har du ingen forsikring for at pakken er sendt og du kan ikke spore den. Den er heller ikke forsikret. Jeg har dog aldri opplevd at en pakke eller et brev har forsvunnet (bank i bordet!), så det går vanligvis helt fint. Når jeg kjøper eller selger et "vanlig" klesplagg, benytter jeg alltid vanlig a-post - så sant ikke kjøper betaler for å få det tilsendt som sporbar pakke el.l.

Anonym poster: b05e9b11f565ccafaf9311b4d0976c96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...