Gå til innhold

Hvor i alle dager kan man få tak i et fint sminkebord?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lett og lett på internett og på møbelkjedene men finner det ei. Er det noen som vet hvor man kan få tak i ett fint sminkebord noe i denne duren eller noe slikt?

bilde-778296.JPG

jeg ønsker ikke ikea sitt sminkebord forresten ;)

Tuuusen takk!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå på auksjon. Kanskje en bestemor har det. Eller kjøpe i utlandet. Er helt håpløst å finne i Norge, har selv prøvd for lenge siden å finne der på nett.

Skrevet

Henger meg på her jeg og.. har vært på jakt LENGE.. eneste jeg finner er fra noe import greier på finn.no. Men tror det er noe sånn kinaimport og vil tro kvaliteten ikke er verdens beste + at det sikkert ser veldig "plastik" ut i virkeligheten.

Skrevet

Sjekk ut slagsgruppene på Facebook, det kan du legge ut annonse for å få tak i et sminkebord.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har, bare litt finere ;) Den er i fra min oldemor, og jeg kommer nok ikke til å selge det..... Men jeg aner ikke hvor det skal stå?? Har ikke plass på soverommet.... Dessuten er det mørkt og lakket tre, og jeg kunne ønske å male det hvitt, men er redd for å gjøre noe dumt.... Det er jo så gammelt.....

Ville dere hatt det på soverommet? Hvor andre plasser kan man sette det??

Anonym poster: 55232378f0e986103e40ba98cd778ba0

Skrevet

Jeg skal ha det på soverommet her jeg bor nå ja. I mitt fremtidige hus skal det være i walk in garderoben :D

Skrevet

stønn jeg elsker slike sminkebord!! Men som nevnt her, håpløst å finne!!

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

leiter jeg også etter noe slikt. vanskelig å få tak i. eneste jeg vet :jeg skal ha det på gjesterommet. har en dagseng der inne også tror jeg det blir bra med sminkebord. har ikke så ofte gjester som sover der at det gjør noe så får ha sminke rommet mitt i fred;P

Anonymous poster hash: 4e80d...338
Skrevet

Eg har eit fint sånt eit som eg fekk tak i på bruktbutikk i Wales.

Og du som tenker på å male, ikkje gjør det, det vil nok ta vekk litt av sjarmen. Me har stort soverom med ein liten walk inn garderobe og eit stort garderobeskap. Sminkebordet mitt står i hjørnet i soverommet nærmast walk in garderoben.

Skrevet

Vet ikke hvor man får kjøpt slike, men jeg ville fulgt tipset til andre her. Gå på antikvitetsjakt! Og ikke nødvendigvis se etter komplett sminkebord. Slike speil tror jeg er lettere å få tak i separat! :-)

AnonymBruker
Skrevet

Det ligger noen ute på Finn.

Anonymous poster hash: f4311...49c
AnonymBruker
Skrevet

Det ligger noen ute på Finn.

Anonymous poster hash: f4311...49c

så vidt jeg kunne se på Finn var det ikke noe fint.

Anonymous poster hash: 4e80d...338

AnonymBruker
Skrevet

Finn vil jeg si og, men har ikke tittet etter det så kan jo hende det ikke er noen der. Men kan jo dukke opp der?

Anonymous poster hash: dc1c5...908
Skrevet

Jeg fant faktisk noen kjempefine på et hagesenter! Hageland eller noe... Ikke akkurat hvor jeg forventet å finne slikt ;)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg er også på evig jakt! På finn.no er det ingen fine. Jeg følger med her i tilfelle noen skulle finne et sted hvor man får tak i noe slikt! :D

Skrevet

Du kan jo også finne et skrivebord som er slik og så montere på speil.

Kan også finne en skjenk eller skap i den stilen og så bare bruker deler av det og putte sammen med deler fra noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...