Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en i familien som plages veldig med fotvorter. Han har maaange (ca. 30) på en tå, og han får de ikke vekk. Noen som har tips til hva som kan hjelpe?

Vanlig vortemiddel fra apoteket hjelper ikke, og det gjør vondt for ham å ha på seg sko.12

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Kan få "frosset" dem bort hos "fot-lege"...

-Henvisning fra fast-lege og han slipper og betale oxo...

Vortefri

Skrevet

Allmennlegen din kan forsøke å fryse vekk vortene. Dersom dette ikke hjelper vil h*n sende deg videre til en hudspesialist(?, i hvert fall en spesialist) som vil gi deg en kur og/operasjon.12

Skrevet

Har et råd som funker! Nemlig Aloe Vera! Høres utrolig ut, men det er sant!! Slet med forvorter i flere år, og var på vei til å fjerne fotvortene kirurgisk da jeg selv fikk tipset.

Vask bena om kvelden før du legger deg. Ta et blad fra Aloe Vera-planten og del det på langs slik at du får en flate med den geleaktige massen som er i bladene. Legg bladet med massen mot fotvortene. Fest med sporteip. og sov med dette på om natten. Gjenta hver kveld. Etter 2 uker var mine fotvorter forsvunnet!!

Fettern min hadde vorter på hendene, og fikk dem frosset bort, men det hjalp ikke noe særlig. De kom tilbake etter en kort stund. Han og prøvde aloe vera, og vips! så var de borte.

Aloe Vera-planter fås kjøpt i de fleste blomsterforretninger. Det finnes flere typer, og jeg tør ikke gå god for at alle typene er like effektive. Planten min har helt grønne blader, og ikke så voldsomt store blader. Vet det finnes noen med store, litt gråaktige blader, men disse har jeg aldri prøvd.

Anbefaler dere å prøve dette! Er jo nesten gratis også!12

Skrevet

Engel

Tusen takk for tipset. Det er nemlig for mange for å få frosset de bort.

Vi har Aloe Vera, så jeg skal sende tipset ditt videre!12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...