AnonymBruker Skrevet 16. mai 2013 #1 Del Skrevet 16. mai 2013 Vurderer å søke på en slik stilling, og lurer på om noen av dere har erfaring med en slik jobb? Positivt og negativt. Det er 8-16, hverdager, så arbeidstiden er i alle fall god. Og ikke oppsøkende/oppringende salg, ta i mor bestillinger fra dem som ringer til bedriften. Er snakk om en tlf/internett/tv-bedrift. Anonym poster: 0f887d2e59ae3b3b2bd571c93966f0c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2013 #2 Del Skrevet 19. mai 2013 Dytter litt Anonym poster: 0f887d2e59ae3b3b2bd571c93966f0c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10ne Skrevet 19. mai 2013 #3 Del Skrevet 19. mai 2013 (endret) Er bra det, men dersom det er salg i bildet så kan du forestille deg en litt telefonselger jobb... Gidder du ? Kundekonsulent uten salg er greit. Endret 19. mai 2013 av 10ne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 12. august 2013 #4 Del Skrevet 12. august 2013 Dette lurer jeg også på... Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 12. august 2013 #5 Del Skrevet 12. august 2013 Jeg jobbet som kundekonsulent i fire år frem til juni. Det var kun innkommende samtaler, dvs ikke oppsøkende salg. Problemet var at det var et sterkt fokus på salg allikevel, hvilket både var strevsomt og vanskelig fordi kravene var tøffe og de som ringte inn ikke var like innstilt på å bli solgt til. Uansett, jeg sluttet til slutt, jeg orket ikke salgspresset. Men får du en jobb uten et slikt salgspress er det ypperlig. Jeg jobber nå i teknisk support, og har ingenting med salg å gjøre. Det er herlig, hyggelige samtaler og tid til å løse hver enkelt sak. Jeg kommer aldri til å gå tilbake til en lignende jobb som jeg hadde tidligere. Problemet er at de ikke alltid er like klare på at det faktisk involverer salg i jobben. I forrige jobb ble jeg ansatt med lovnad om at det ikke var salgskrav mest fordi det ikke dreier seg om utgående salg. Uansett, vær sikker på at det faktisk ikke er salg, for mange av disse jobbene har salgskrav selv om det ikke er lett å oppdage med det første. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå