Amananas Skrevet 16. mai 2013 #1 Skrevet 16. mai 2013 (endret) Hørte i dag fra en som er vokst opp på Hitra at Margaret Berger ikke er noe godt likt der. I følge denne personen er hun "falsk" fordi hun bare sier fine ting om hjemstedet når hun vil ha folkets stemmer, men så snart hun har fått dem så snur hun ryggen til. Folk på Hitra ønsket hennes visstnok IKKE lykke til i ESC. Jeg klarer ikke helt å tro at dette stemmer... For det første virker Margaret som ei super jente, og for den andre: klarer virkelig ikke folk å unne henne suksessen? Jeg bare lurer.. Og har mine mistanker om at denne personen har en eller annen form for misunnelse som gjør at han/ hun sprer slike negative ord... Noen som er fra Hitra omegn som kan tilføye noe? Endret 23. mai 2013 av Amananas
Gjest Jon Snow Skrevet 16. mai 2013 #2 Skrevet 16. mai 2013 Jeg vil tippe at noen liker henne andre gjør det ikke. 4
Guybrush Skrevet 16. mai 2013 #3 Skrevet 16. mai 2013 Jantelov, bygdedyret, sjalusi. Flerhodet monster det der. Aldri hørt om at hun har pratet dritt om plassen. 12
Gjest Herr Heftig Skrevet 17. mai 2013 #4 Skrevet 17. mai 2013 Alle som i utgangspunktet er kjent for noe positivt virker supre på tv. Det er nesten umulig å bomme fordi alle journalister og programledere spiller så til de grader på lag med deg at du kan si hva du vil.
Amananas Skrevet 17. mai 2013 Forfatter #6 Skrevet 17. mai 2013 (endret) For en vanvittig tåpelig trådstart. Kanskje fra ditt synspunkt Men startet den i grunn fordi jeg holder på å bli kjent med en ny person som jeg synes virker nokså merkelig (lang historie.. men det er en venn av min mor). Ble derfor nysgjerrig når jeg fikk høre dette, og trodde egentlig ikke på det (altså er personen sannsynligvis en sjalu/ negativ type e.l..) - så lurte på om noen andre derfra visste. Personlige motiver fra min side altså.. Forøvrig ønsker jeg Margaret all lykke til i ESC! Endret 17. mai 2013 av asheraa12
Trippeline Skrevet 17. mai 2013 #8 Skrevet 17. mai 2013 Så dokumentaren om Margaret på NRK og hun hadde det nokså tøft der i oppveksten og la ikke skjul på at hun var ambivalent til stedet selv om hun også sa at hun får fantastisk støtte. Hun kunne jo ikke si at folk ikke støtter henne. Tror det er misunnelse bak denne måten å mislike folk på. Har man behandlet noen dårlig er man redd for at det skal komme for en dag når denne personen blir kjent. 11
Gjest Indra Skrevet 17. mai 2013 #9 Skrevet 17. mai 2013 (endret) Å starte en tråd for å finne ut sladder om noen ER tåpelig. Innlegget er redigert som et ledd i rydding. Yvonne (mod) Endret 18. mai 2013 av Yvonne 2
Gjest Indra Skrevet 17. mai 2013 #10 Skrevet 17. mai 2013 Så dokumentaren om Margaret på NRK og hun hadde det nokså tøft der i oppveksten og la ikke skjul på at hun var ambivalent til stedet selv om hun også sa at hun får fantastisk støtte. Hun kunne jo ikke si at folk ikke støtter henne. Tror det er misunnelse bak denne måten å mislike folk på. Har man behandlet noen dårlig er man redd for at det skal komme for en dag når denne personen blir kjent. Korrekt.
OneLove Skrevet 18. mai 2013 #11 Skrevet 18. mai 2013 Hun har ikke gjort så mye galt bortsett fra å delta i både Idol og GP. Noe som igjen er ille nok i i seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2013 #12 Skrevet 18. mai 2013 Hitra er et veldig lite øysamfunn. At noen reiser fra øyen og ut i verden, da vokser bygdesladderet og janteloven større. Anonym poster: afd03aa3558ed8a4ec581e93fa3b7289 11
MilleCamille Skrevet 18. mai 2013 #13 Skrevet 18. mai 2013 Jeg kjenner henne ikke personlig, men jeg har iallefall bare hørt positive ting om henne som person! 4
Amananas Skrevet 18. mai 2013 Forfatter #14 Skrevet 18. mai 2013 Å starte en tråd for å finne ut sladder om noen ER tåpelig. Var strengt tatt ikke Margaret jeg var ute etter sladder om, men om det er sant at bygda er så negativ til henne som denne personen sa. Jeg selv liker Margaret, og er overbevist om at om bygda (eller deler av den) misliker henne så er det sjalusi som spiller inn. Om ikke du liker at jeg spør, så trenger du ikke å svare Jeg spør først og fremst dem som er interessert i å svare skikkelig. 2
Gjest Indra Skrevet 18. mai 2013 #15 Skrevet 18. mai 2013 Hvis du har noen som helst slags peiling på hvordan det er i små bygder rundtom i Norge tror jeg du også skjønner at misunnelse og sladder florerer. Så hva er poenget med å få høre sladder om henne? Du sier du bare vil bekrefte at det er sjalusi, for noe piss. 2
Rægs Skrevet 18. mai 2013 #16 Skrevet 18. mai 2013 Syntes hun er ihvertfall en ekstremt PR-kåt person: http://www.aftenposten.no/kultur/Mediene-kappes-om-Berger-7200924.html#.UZfBQznldJ4 80 (!!!!!!!!!) intervjuer på noen dager. Sykt! 1
Gjest Ratata Skrevet 18. mai 2013 #17 Skrevet 18. mai 2013 (endret) Syntes hun er ihvertfall en ekstremt PR-kåt person: http://www.aftenpost...ml#.UZfBQznldJ4 80 (!!!!!!!!!) intervjuer på noen dager. Sykt! Det er jo reklame for norge sitt bidrag da, så jeg tror nok hun sier ja til intervju mest i håp om at det kan gi flere stemmer. Tror ikke akkurat de som har fått favorittstempel i MGP trenger å oppsøke media selv, det er vel de som kommer til dem. Edit: Skrivefeil. Endret 18. mai 2013 av Ratata 8
Trippeline Skrevet 18. mai 2013 #18 Skrevet 18. mai 2013 Syntes hun er ihvertfall en ekstremt PR-kåt person: http://www.aftenpost...ml#.UZfBQznldJ4 80 (!!!!!!!!!) intervjuer på noen dager. Sykt! Herregud, du har ikke tenkt på at hun kanskje er veldig populær da? Skulle tatt seg ut å sende noen som er for arrogante eller sjenerte eller sære til å gi intervjuer. 6
Rægs Skrevet 18. mai 2013 #19 Skrevet 18. mai 2013 Herregud, du har ikke tenkt på at hun kanskje er veldig populær da? Skulle tatt seg ut å sende noen som er for arrogante eller sjenerte eller sære til å gi intervjuer. 80 intervjuer er i overkant mye. Halvparten er ikke så interessant engang, hva hun spiste igår feks. Men skjønner hun er klok nok til å innse at hun kanskje ikke vinner, og da vil jo x antall intervjuer (samt ESC) hjelpe henne med karrieren ihvertfall. Tror mange glemte henne helt etter Idol 2004. 1
Trippeline Skrevet 18. mai 2013 #20 Skrevet 18. mai 2013 80 intervjuer er i overkant mye. Halvparten er ikke så interessant engang, hva hun spiste igår feks. Men skjønner hun er klok nok til å innse at hun kanskje ikke vinner, og da vil jo x antall intervjuer (samt ESC) hjelpe henne med karrieren ihvertfall. Tror mange glemte henne helt etter Idol 2004. Og du er helt sikker på at hun oppsøker journalister fra ulike land for å fortelle dem hva hun har spist? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå