Gå til innhold

hvorfor vil eksen være venn, når han fremdeles prater stygt om meg?

Anbefalte innlegg

Gjest anonym
Skrevet

Jeg var sammen med en fyr for 5 år siden, det endte dårlig da han forelsket seg i ei ny jente og vi mistet kontakten etter bruddet. 3 år senere tok han kontakt med meg igjen, forklarte at han hadde tenkt mye på meg og angret på alt han hadde sagt/gjort da ting mellom oss. Dette er da altså for meg "the one that got away", men jeg kunne aldri drømme om å bli sammen med han igjen etter alt jeg gikk igjennom med han. Men jeg ville hvertfall være venner med han siden jeg tross alt hadde savnet han og vi har mye historie bak oss. Det er ikke ofte vi møtes, men vi kan prate sammen og han spør gjerne om vi kan finne på noe en gang i blant. Så fikk jeg høre for en stund tilbake siden at han prater dritt om meg, typ "åh jeg er så glad for at jeg ble kvitt henne". Etter jeg fikk høre det tenkte jeg bare, jaja...bort med han, han vil tydeligvis ikke ha noe med meg å gjøre uansett! Men etter dette tar han fortsatt kontakt, spør om han kan kjøre meg plasser osv. Jeg har ikke nevnt til han hva jeg har hørt, for jeg vet svaret blir uærlig uansett. Men det jeg lurer på er...hvorfor? Hvorfor vil han ha kontakt med en eks han tydelig misliker??

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange som sier mye rart de ikke mener. Noen ganger for å overbevise seg selv kun.

Anonym poster: 844947f0b112f75c684680dea1a1c296

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Det er vanskelig å si hvorfor han gjør slikt, men jeg ville ihvertfall brutt kontakten tvert.

Gjest Faerunpedia
Skrevet (endret)

Trippelpost

Endret av Faerunpedia
Gjest Faerunpedia
Skrevet (endret)

Trippelpost

Endret av Faerunpedia
Skrevet

Han vil ikke bare være venn med deg!

AnonymBruker
Skrevet

Mannelogikk.

Anonym poster: 65043d08ab2f53457918ebb2636e8501

• Liker 1
Skrevet

Snakket han dritt om andre folk da dere var sammen?

Noen liker bare å snakke dritt om andre, x-er er spesielt et populært emne å snakke om da.

Tør du, så ta det opp med han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...