AnonymBruker Skrevet 16. mai 2013 #1 Skrevet 16. mai 2013 Herregud jeg har så dårlig balanse altså. Helt sykt. Jeg er klumsete og snubler lett i mine egne bein! Bare jeg tar meg et glass begynner jeg å sjangle jo. Folk må jo tro jeg er drita full Uansett, hva kan jeg gjøre for å bli litt mer stødig på beina? Utfall og knebøy kan jeg bare glemme. Det går jo ikke. Anonym poster: 7a6d727d0808fc60c401211aa2388566
Glynis Skrevet 16. mai 2013 #2 Skrevet 16. mai 2013 Kjøp en bosu-ball og tren på den. Begynn med helt enkle ting som å stå stille, stå med en fot, bevege en fot ut, gå opp og ned osv. Det er svært liten fallhøyde. :D
Sugerøret Skrevet 18. mai 2013 #3 Skrevet 18. mai 2013 Gå tur i skogen, ulendt terreng styrker kordinasjon/balanse.
Gjest TinaT Skrevet 18. mai 2013 #4 Skrevet 18. mai 2013 Balanse må trenes jevnlig. Jeg har merket stor bedring etter at jeg begynte å trene body balance som er en blanding av yoga, tai chi og pilates ... kjempefin trening for hele kroppen - men flere av øvelsene går direkte på balansen. Som sagt over så er bosu også en fin måte å trene balansen på .. samt å gå mye i ulendt terreng. er klipp av noen av øvelsene vi har i Body Balance.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå