Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #1 Skrevet 6. april 2004 Hei. Vurderer å begynne med spiral som prevansjon. Fødte for 6 uker siden og ble anbefalt dette av legen. Kan noen fortelle om sine erfaringer med spiral, gode og vonde? Og hva er best av kobber- og hormonspiral mon tro?
*Shira* Skrevet 6. april 2004 #2 Skrevet 6. april 2004 Jeg har kobber spiral og fornøyd med det. Ulempene er kraftigere menstrasjonssmerter og blødning, pluss at blødningen varer i 5-7 dager. Fordelene med kobber spiral er at det er fritt for hormoner, en slipper å tenke på å ta en pille hver dag, og forholdsvis billig. Jeg kunne ikke hatt hormonsprial, tåler det ikke, blir helt gal Dersom du vurderer å sette inn spiral, gjør det for all del hos en gynekolog. Lykke til
*Lene* Skrevet 6. april 2004 #3 Skrevet 6. april 2004 Har hatt kobber-spiral i 10 år. BARE fornøyd jeg. Ikke noen spes. kraftigere mens-smerter, og blødninger mellom 5-7 dgr. men dette er jo i utgangspunktet normalt! Har gjerne 2 dager med mye, og resten med lite blødninger!
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #4 Skrevet 6. april 2004 Jeg har hatt hormonspiral i 4 år.kjempefornøyd,småblødde litt de første 3mnd etter det har jeg ikke hatt mens HERLIGT. hormonmengden kan ikke sammenlignes med PP,de er visst en brøkdel av det. ble iallefall MYE bedre av PMS etter at jeg fikk hormonspiral.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå