Gå til innhold

Kunne noen tenke seg å bli sammen med meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Reza08
Skrevet

Finnes det noe som helst håp for at jeg kommer til å finne lykken tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du bærer det med deg, vil det finnes håp :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er som regel lykken som finner en, sjelden omvendt.

Anonym poster: ca5e46934a13db7cccfc95054cf6811f

Gjest Cytosin
Skrevet

KG: Kommer jeg noen gang til å bli gift?

Jada, Reza, jeg har troen!

AnonymBruker
Skrevet

:)

Hva er det som hindrer deg i det? Utdype?

Anonym poster: dd93130bb1a91e42e3518bec7b79cde2

Gjest Reza08
Skrevet

Hva er det som hindrer deg i det? Utdype?

Anonym poster: dd93130bb1a91e42e3518bec7b79cde2

Lever i troen. Begynner bare å savne motparten ved min side. Er relativt utadvendt av meg, så det står ikke på det.

Gjest JakeGreen
Skrevet

Jeg oppfatter deg nesten som litt desperat og har en følelse av at du tar den første som aksepterer deg. Det er sjeldent attraktivt.

Hva har du aktivt gjort det siste året for å møte en kjæreste?

• Liker 3
Gjest SweetSunshine
Skrevet (endret)

JA, kjære tid! Er det noen som virker hyggelig, sympatisk og fryktelig oppmerksom her inne, så er det deg! :) Enhver jente er heldig hvis de får være sammen med deg. Så bare vær tålmodig (selv om det ikke er lett)!

Edit: Siden jeg visstnok er blitt oppfattet som en flørt her inne, så kan jeg jo legge til at jeg allerede har kjæreste. Dette er ikke en klein smiskegreie for meg, jeg mener det helt oppriktig! :D

Endret av SweetSunshine
AnonymBruker
Skrevet

Det eneste som kan gi deg noe som helst håp er å forlate kvinneguiden (og alle andre jalla nettsteder).

Jeg vet ikke hva som er meningen med livet. Det eneste jeg vet er at det ikke er å sitte krumbøyd over et tastatur og chatte med andre folk som kjeder vettet av seg. Jeg kjenner både menn og kvinner som stagnerer i livet på grunn av nettsteder. De har vært der i over 10 år, og jeg vet at de vil fortsette. De er rett og slett hekta. Det beste rådet jeg kan gi er å logge deg av, og komme deg ut i det virkelige livet, og glemme chattekanaler. Det er millioner av muligheter for deg, men det er ikke nettsteder som puster liv i kreativiteten.

Anonym poster: 79abe79ecf3d5172272402d09d579a09

• Liker 9
Gjest Reza08
Skrevet

JA, kjære tid! Er det noen som virker hyggelig, sympatisk og fryktelig oppmerksom her inne, så er det deg! :) Enhver jente er heldig hvis de får være sammen med deg. Så bare vær tålmodig (selv om det ikke er lett)!

Edit: Siden jeg visstnok er blitt oppfattet som en flørt her inne, så kan jeg jo legge til at jeg allerede har kjæreste. Dette er ikke en klein smiskegreie for meg, jeg mener det helt oppriktig! :D

Tusen takk SweetSunshine, det var virkelig oppløftende å lese ditt innlegg. Skal prøve å ta tiden til hjelp, men kvinnen i mitt liv er veldig etterlengtet. Håper at jeg en dag om ikke alt for lenge kan oppleve gleden. Varmer å høre slike ord. :)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Som en halvgammel dame må det være trygt å signere SweetSunshine i de ærlige ord hun deler.

Hadde jeg hatt en datter så tror jeg absolutt jeg ville satt pris på at hun fant en kjæreste som deg, Reza :)

• Liker 2
Skrevet

Sikker på at du vil det da?

Det er ikke bare fordeler med kravstore kvinner vettu ;)

Gjest Reza08
Skrevet

Sikker på at du vil det da?

Det er ikke bare fordeler med kravstore kvinner vettu ;)

Lenge siden jeg har hørt fra deg Steinar40. Hyggelig at du tok turen innom. Jeg må nok ta en grundig evaluering av hele konseptet rundt dette. Du har rett i at man binder seg i et forhold, da er man plutselig to. Kvinnfolk kan være ganske viljesterke vesener, og pleier å få det som de vil. Skal nok klare å finne noen som klaffet jevnt over godt, men jobben kan være hard. :)

Gjest Hikken
Skrevet

Selvsagt vil du kunne finne lykken! Du virker som en kjempeherlig fyr utifra det jeg har sett av deg :)

• Liker 1
Gjest Reza08
Skrevet

Selvsagt vil du kunne finne lykken! Du virker som en kjempeherlig fyr utifra det jeg har sett av deg :)

Det var fint sagt, tusen takk for at du kom med en varm tilbakemelding. Håper egentlig på at fruen kommer en vakker dag. :)

Skrevet

Lenge siden jeg har hørt fra deg Steinar40. Hyggelig at du tok turen innom. Jeg må nok ta en grundig evaluering av hele konseptet rundt dette. Du har rett i at man binder seg i et forhold, da er man plutselig to. Kvinnfolk kan være ganske viljesterke vesener, og pleier å få det som de vil. Skal nok klare å finne noen som klaffet jevnt over godt, men jobben kan være hard. :)

Ja, det er fordeler og ulemper.

Kvinner er typisk mer sosiale dyr enn oss mannfolk og dermed blir det viktigere for dem hva alle andre gjør. Noe jeg fort syns blir veldig slitsomt. Jeg er altså ikke veldig motivert for å være med når hun konkurrerer med sine bekjentskaper.

Men tydeligvis så syns visst de fleste mannfolk at dette er det minste av to onder. Folk er ulike.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke når du driver og lager FF tråder.

Anonym poster: d8c9d23d85021b209bb33a26665e32f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Du chatter 24/7

Lager tråd om FF, i mean den som gjør det er IKKE attraktiv for noen kvinner.

Har bilde av Jan Thomas.

Henger på e kvinnelig forum.

Slutter du med dette vil du kanskje få deg dame.

Anonym poster: 7ad187386dbcce07c0dae30ee1d0002e

• Liker 5
Skrevet (endret)

Er du homofil? :) Ja, ja du finner helt sikkert.

Endret av Evilposelos
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...