Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #1 Skrevet 6. april 2004 Jeg er bare 21, men har vært sammen med kjæresten i over 4 år. Han er den eneste jeg har ligget med (selv er han det som vel kalles erfaren), og vi hadde et bra sexliv de første tre årene. Men dette siste året har jeg totalt mistet lysten, og har sex bare når jeg absolutt ikke har samvittighet til å si nei. Han har ALLTID lyst, og når vi snakker om temaet, kan han ikke begripe hvorfor jeg ikke vil. Han sier at det ikke er normalt for en 21 år gammel jente å synes det er for mye med sex en gang i uka. Jeg kan være enig i det. Vi har et kjempebra forhold på alle måter, men ikke på sexfronten. Jeg prøver å få han til å kose med meg (klemme, musse og sånn), men det går ikke det heller, for da blir han kåt med en gang, og jeg får dårlig samvittighet fordi jeg har gjort han opphisset uten å kunne følge opp. Han begynner å bli lei av å ikke få noe, og det skjønner jeg jo. Jeg har sagt at han står fritt til å ligge med andre, så jeg skal få litt avlastning (da er det ille, da!!), men han vil ikke.
Rapitap Skrevet 6. april 2004 #2 Skrevet 6. april 2004 Har du mer "bror" følelser for typen, enn at han er din "lover" ?
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #3 Skrevet 6. april 2004 Har du mer "bror" følelser for typen' date=' enn at han er din "lover" ?[/quote'] Har aldri hatt noen bror/mannlige venner så det er litt vanskelig å si. Jeg har vært heftig forelsket i ham altså, og drømt om kroppen hans både dag og natt og synes fortsatt han er utrolig lekker, men derfra til å ligge sammen... neitakk.
Rapitap Skrevet 6. april 2004 #4 Skrevet 6. april 2004 Men da vet du jo selv hvorfor... Hvorfor sier du neitakk f.eks?
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #5 Skrevet 6. april 2004 Men da vet du jo selv hvorfor... Hvorfor sier du neitakk f.eks? Fordi sex er dønn kjedelig (vi har gjort de samme tingene i 4 år!) og ofte vondt pga at han ikke gir meg tid til å bli våt. Han er av den travle typen, og dessuten litt uvitende - han kan f. eks godt finne på å stikke hånda inn under trusa på meg, helt uten forvarsel, og triumferende si "aha, du er våt kjenner jeg, du har nok litt lyst likevel." Hallo, hørt om utflod?? :-? Kvinner er da aldri helt knusktørre der nede, er de?
Nilma Skrevet 6. april 2004 #7 Skrevet 6. april 2004 Har du prøvd å fortelle ham at det blir bedre for deg når han tar seg bedre tid, og dermed større sjanse for at du har lyst oftere?
Gjest GreenSky Skrevet 6. april 2004 #8 Skrevet 6. april 2004 Fordi sex er dønn kjedelig (vi har gjort de samme tingene i 4 år!) og ofte vondt pga at han ikke gir meg tid til å bli våt. Han er av den travle typen, og dessuten litt uvitende - han kan f. eks godt finne på å stikke hånda inn under trusa på meg, helt uten forvarsel, og triumferende si "aha, du er våt kjenner jeg, du har nok litt lyst likevel." Hallo, hørt om utflod?? :-? Kvinner er da aldri helt knusktørre der nede, er de? Tidligere skrev du: Jeg synes ikke han hørtes så veldig erfaren ut...
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #9 Skrevet 6. april 2004 Har du prøvd å fortelle ham at det blir bedre for deg når han tar seg bedre tid, og dermed større sjanse for at du har lyst oftere? Ja, flere ganger og han hører forsåvidt etter. Men han er av den typen som alltid stresser og har det travelt. Tro det eller ei, etter at han har fått orgasme må jeg nærmest trygle ham om å ikke sprette opp av senga right away. Får jeg 10 minutter så anser jeg meg som heldig den dagen.
Bitte Skrevet 6. april 2004 #10 Skrevet 6. april 2004 Hmm... enig i at han ikke høres spesielt erfaren ut - han har sikkert ikke mange fornøyde jenter på lista si,hvertfall! Synes det er litt rart at han ikke skjønner deg...men det kan kanskje være fordi du ikek har sakt i fra? Mener vi selv er ansvarlige for at det fungerer for oss seksuelt..så det er absolutt din jobb i "lære" han hva som funker for deg. Her er det bare å legge til side all sjenanse....ellers kan forholdet gå dukken.
plings Skrevet 6. april 2004 #11 Skrevet 6. april 2004 Da må du jo snakke med ham om dette. Har du virkelig gjort det?
pusur Skrevet 6. april 2004 #12 Skrevet 6. april 2004 Skrekk og gru :o Unnskyld at jeg ler, men dette hørtes ut som eksen min Nei, alvorlig, når du sier erfaren, mener du at han har hatt mange jenter til sengs? Det hadde eksen min også, MEN han var ikke noe god i senga, slik som du forklarer, han bare holdt på til han var ferdig og thats it. Den truse tingen foreksempel, slik gjorde han. Etter ett år i lag begynte jeg å føle avsky mot å ha sex med han, samtidig mens jeg var glad i han. Etterhver synes jeg bare at han var lubben, svett og hadde dårlig intimlukt og en liten tiss og alt ble bare ekkelt . Det ble jo slutt da jeg ikke kunne fordra at han nærmest tvingte seg på meg da han kom hjem(han var av og til borte i helgene) Ja ja....det er rart å tenke på...., nå føler jeg bare avsky når jeg tenker på den mannen naken. -pusur-
Gjest GreenSky Skrevet 6. april 2004 #13 Skrevet 6. april 2004 Problemet er nok ikke lystnivået ditt, men komunikasjon. Dere får ikke pratet skikkelig sammen om tingene, da blir det også vanskelig å få gjort noe med det.
superkvinnen Skrevet 12. april 2004 #14 Skrevet 12. april 2004 Dere bør kanskje prøve å kommunisere litt bedre, da veit han hva du føler og det er lettere å ta hensyn til hverandres behov og lyster! Hvis du føler at sex er kjedelig, bør dere kanskje prøve ut noen nye stillinger og steder, da blir sex så mye artigere! Nøkkelen til god sex er ofte kommunikasjon!
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2004 #15 Skrevet 13. april 2004 det er nok mer gale med han enn deg. Helt naturlig å ikke ha lyst, når du ikke får noen god opplevelse av det. Si han må skjerpe seg. han klarer ikke gi deg det du trenger. Mange mener de er erfarne fordi de har hatt mange sex-partnere. Min er faring er at de er de dårligste og minst erfarne. DU må nok lære han opp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå