Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle sammen! :) Jeg er nå gravid i syvende måned, og er lykkelig til for det. Men jeg har enkelte dager hvor følelsene går i berg og dalbaner.. Jeg er utmattet av hormoner, og føler at alt bare er rot rundt meg :S Jeg føler liksom at ikke alt er på plass, og at tidsnøden er et faktum. Så er jeg bekymret for hvordan jeg kan lykkes med morsrollen, selv om jeg vet at jeg egentlig er mer enn bra nok :) Jeg får bare dager hvor jeg plutselig ser på det nye og ukjente som småskummelt. Er det flere vordende mødre der ute som også opplever litt skrekkblandet fryd iblant? Vil bare få nevne at jeg og min kjære forlovede i utgangspunktet har skaffet oss det vi trenger av barneutstyr, og at penger ikke er det største problemet, da begge er ute i full jobb :) Jeg bare lurer på om dette kan være det berømte fenomenet som skjer med førstegangsmødre. Del gjerne deres historier!

Anonym poster: deb1dfe076e85d323b7c2538fc1270c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet akkurat hvordan du føler det. Jeg hadde det sånn selv! I tillegg var det dager der jeg tenkte at ''herregud, skal vi ha barn''?! '' jeg er ikke klar'' osv.. Det er nok helt naturlig. Vi skal jo tre inn i noe helt nytt! Noe vi aldri har gjort før! Og sånne ting er gjerne litt skremmende! Prøv å nyte graviditeten og gled deg til det som kommer, det er nemlig helt fantastisk!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...