Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 1 uke etter EL.

Jeg trener vanligvis 2-3 ganger i uken. Når jeg gikk på p-piller tidligere ble jeg veldig kvalm etter trening hvis jeg hadde tatt meg veldig ut/jogget lengre enn vanlig. Etter p-pille slutt for 1 år siden har ikke dette skjedd en eneste gang. (Det sto i pakningsvedlegget til p-pillene at kvalme kunne være en bivirkning)

Jeg har trent relativt hardt det siste året, har begynt med intervaller og har jogget generelt mye. I dag etter en lang joggetur, ble jeg skikkelig kvalm ca 1 t etter joggeturen. Var nødt for å hive i meg mat til tross for kvalmen, nå har det gitt seg.

Synes det var litt merkelig...

Noen som har opplevd lignende som kan sette det i sammenheng med graviditet?

Anonym poster: 7bc3b7cede5eb19cd3dac68b2212f396

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En uke etter eggløsning er lite sannsynlig, da produserer du iallefall nok hcg til at du kan få en positiv graviditetstest nå. Og det er uvanlig så tidlig. Kanskje du bare ikke er helt i form for tiden.

Anonym poster: 6cf0b55dd3728152975148e48f991443

Skrevet

Tja, det at jeg ble skikkelig uggen ifbm trening var muligens det aller tidligste graviditetssymptomet jeg hadde med førstemann. Men jeg tror nok muligens det var etter positiv test, husker ikke helt.

Skrevet

Det er sannsynligvis for tidlig for deg å merke noe nå. Men jeg husker selv at jeg ble fryktelig svimmel og uvel en gang mens jeg trente intervaller på tredemølle et par dager før jeg testet positivt. Etter hvert var jeg alltid mer kvalm etter trening de første tre månedene. Ble mindre kvalm av å hvile. Mange andre er helt motsatt.

Og så har jeg mange ganger plutselig blitt kvalm uten å ha vært gravid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...