Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg ei dame på 31 år.Møtte drømmemannen for 3 år siden. 8 år eldre enn meg og 3 barn, relativt store. Merker at jeg begynner å få mer og mer lyst på barn. Jeg har så lyst å prate om babyer, svangerskap og den biten der.. Men mannen er 0 interessert. Det er liksom ikke tema. Han virker bare for å være fornøyd med at de andre ungene er store ..Hadde jeg blitt gravid tror jeg ikke det ville vært så veldig stort for han.. Prøver tom å si at han tror ikke jeg vil egne meg som mor. Han er sterilisert , og det blir en lang prøverør periode. Er det verdt det når kun den ene egentlig er interessert, hva gjør man i sånne situasjoner ?

Anonym poster: 517f07ccfd4bb36fe44319b01d9aac0e

Videoannonse
Annonse
Gjest Murica
Skrevet

Er han sterilisert så er han jo egentlig ganske klar på at han ikke ønsker flere barn.

Hvorfor har dere ikke diskutert det å få barn eller ei?

• Liker 3
Skrevet

Hvis du ønsker deg barn så mye, så får du revurdere forholdet og finne deg en mann som ønsker barn

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du burde ikke blitt sammen med denne mannen om barn er viktig for deg. Han er helt klart ferdig. Velg mellom ham eller barn. Og slik du uttrykker deg høres det ut som du bør velge barn.

Anonym poster: 19c99120bf6925b5f9964a83599865cd

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...