Gjest Petra123 Skrevet 16. mai 2013 #1 Skrevet 16. mai 2013 Er det vanlig at mannen lager sine egne planer om å gå på byen osv når man har dame og barn, uten å spørre osv? Fikk beskjed om at han Skulle komme hjem i 5 tiden.. Jeg klikket når han sa det og sa at han ikke fikk lov å ødelegge dagen for datteren vår på snart 3 år med soving.. Jeg syns hele greien er helt mobgo, og han kaller meg kontrolerende og at jeg "stjeler" friheten hans! Hva synd dere?
Gjest Mari Skrevet 16. mai 2013 #2 Skrevet 16. mai 2013 Han må jo få lov til å gå ut med kompiser..? Hvordan skulle han ødelegge datteren sin søvn egentlig? Du er jo der og kan legge henne?
Gjest Petra123 Skrevet 16. mai 2013 #4 Skrevet 16. mai 2013 Mente at deg var han som kom til å sove velk morgendagen med bakrus
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2013 #5 Skrevet 16. mai 2013 Det er ganske vanlig ja. Alle parene jeg kjenner med barn bytter på å gå ut. Skjønner ikke hvorfor du reagerer slik på det, og hvorfor ødelegger det dagen for datteren din? Anonym poster: 2b6bef938da0e6781811aa8fa0f9aca7
Gjest Mari Skrevet 16. mai 2013 #6 Skrevet 16. mai 2013 Så vekk han i morgen så han ikke forsover seg? Synes han skal få lov til å gå ut med kompiser så lenge han tar ansvar i morgen.
Gjest Petra Skrevet 16. mai 2013 #7 Skrevet 16. mai 2013 Ja, sabt nok.. Sikkert jeg som overreagerer.. Men vil ikke at han skal ødelegge 17 mai for jenten vår.. Til vanlig et han er veldig egoistisk til vanlig og gjør som gan vil, mens heg står opp 7 dager i uken med jenten vår og fjør all "jobben" der...
Gjest Petra123 Skrevet 16. mai 2013 #8 Skrevet 16. mai 2013 ... Ikke gjør han noe hjemme heller... Jeg gjør alt..
dobri123 Skrevet 16. mai 2013 #9 Skrevet 16. mai 2013 Her må vi IKKE spørre hverandre om lov til å gå ut. Herre, det blir helt feil! Han er ikke lenger en 16 år gammel gutt som må spørre mor om å få gå ut med gutta. Uansett bør man si ifra, gjerne noen dager i forveien!
Steinar40 Skrevet 16. mai 2013 #10 Skrevet 16. mai 2013 Ja, sabt nok.. Sikkert jeg som overreagerer.. Men vil ikke at han skal ødelegge 17 mai for jenten vår.. Til vanlig et han er veldig egoistisk til vanlig og gjør som gan vil, mens heg står opp 7 dager i uken med jenten vår og fjør all "jobben" der... Da bør du begynne å stille mer krav til han.
Gjest Petra122 Skrevet 16. mai 2013 #11 Skrevet 16. mai 2013 Ja, han har ho lov å gå ut, det er ikke problemet.. MEN at han plutselig skal på byn syns jeg er dårlig gjort, og at han tar det som en selvfølge alltid at det er jeg som blir hjemme
I Grosny Skrevet 16. mai 2013 #12 Skrevet 16. mai 2013 Ja, han har ho lov å gå ut, det er ikke problemet.. MEN at han plutselig skal på byn syns jeg er dårlig gjort, og at han tar det som en selvfølge alltid at det er jeg som blir hjemme Kanskje det er på tide at du også tar noen plutselige byturer.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2013 #13 Skrevet 16. mai 2013 ser ikke problemet? de aller fleste klarer å komme seg opp dagen etterpå, selv om det sikkert frister mer å ligge i senga å føle at man dør. er veldig normalt å dra ut å drikke den 16. så det syns jeg virkelig han bør få lov til selv om han skal ut, så trenger det jo ikke nødvendigvis å bety at han skal drikke seg skikkelig dritings. Anonym poster: 1c66e2653836efdbf5f1119c979eeeaf
MLy92 Skrevet 16. mai 2013 #14 Skrevet 16. mai 2013 ser ikke problemet? de aller fleste klarer å komme seg opp dagen etterpå, selv om det sikkert frister mer å ligge i senga å føle at man dør. er veldig normalt å dra ut å drikke den 16. så det syns jeg virkelig han bør få lov til selv om han skal ut, så trenger det jo ikke nødvendigvis å bety at han skal drikke seg skikkelig dritings. Anonym poster: 1c66e2653836efdbf5f1119c979eeeaf Problemet er at han ikke tenker på dame og datter, og kanskje damen hans har lyst til å gå ut med venninner, og at det ikke er en selvfølge at han alltid skal gjøre som han vil. Når man har barn, må man snakke med partneren sin og bli enig om sånt
Gjest Mari Skrevet 17. mai 2013 #15 Skrevet 17. mai 2013 Kan ikke du gå ut i morgen? Jeg forstår at du blir frustrert hvis dette er noe som går igjen og igjen. Så kan ikke du si til han i morgen at "i kveld skal jeg ut! Mat finner du i skuffer og skap til deg og *navn på barnet*. Jeg hopper i dusjen!" Så gjør du det, tar med deg en vin, kysser han på skinnet og går ut med venner :-) Du må prøve å få han til å forstå at du også behøver å komme deg ut litt. Kom han seg opp i dag forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå