Gjest Embla s Skrevet 6. april 2004 #1 Skrevet 6. april 2004 Er det noen her som vet hvor man kan gjøre dette? (ala Ross i Friends ) I Oslo /Akershus området? (og hvor mye koster det, hvor lenge sitter det? Blir det jevnt?)
9na Skrevet 6. april 2004 #2 Skrevet 6. april 2004 Jeg har ikke prøvd dette selv, men har sett at man kan gjøre det på Dermateket på Bislet. Jeg så en plakat da jeg gikk forbi der nylig, kan det ha vært 450,- det kostet? Tror forøvrig at de har en hjemmeside, du kan jo søke den opp?
Gjest Embla s Skrevet 6. april 2004 #3 Skrevet 6. april 2004 Jeg har ikke prøvd dette selv, men har sett at man kan gjøre det på Dermateket på Bislet. Jeg så en plakat da jeg gikk forbi der nylig, kan det ha vært 450,- det kostet? Tror forøvrig at de har en hjemmeside, du kan jo søke den opp? Takk, skal gjøre det
Felicia Skrevet 6. april 2004 #4 Skrevet 6. april 2004 Jeg tror at Colosseum Spa skulle starte med dette - sist jeg var innom der var det noen som snakket om at det (jeg har lange ører :oops: ) skulle komme før påske
Gjest Fia Ferrari Skrevet 6. april 2004 #6 Skrevet 6. april 2004 I Trondheim får du gjort det hos NailIt på Heimdal.
Gjest care Skrevet 6. april 2004 #7 Skrevet 6. april 2004 Oj, jeg har også lyst til å bli brun i dusj. Hva med midt i Oslo. Noen som vet?
-ida- Skrevet 6. april 2004 #8 Skrevet 6. april 2004 De har fått det nå på Colloseum i Oslo for jeg har bestilt time til bryllupet.
Gjest care Skrevet 6. april 2004 #9 Skrevet 6. april 2004 De har fått det nå på Colloseum i Oslo for jeg har bestilt time til bryllupet. Hvor ligger det?
Rapitap Skrevet 6. april 2004 #10 Skrevet 6. april 2004 Wow, brun i dusj? Hva sprayes på huden? Hvor lenge holder det da, og kan dere gå ute i regn? Og gå i hvitt???
Arketypen Skrevet 6. april 2004 #11 Skrevet 6. april 2004 Wow' date=' brun i dusj? Hva sprayes på huden? Hvor lenge holder det da, og kan dere gå ute i regn? Og gå i hvitt???[/quote']holder en mnd ca. Kan gå i tøy ja.
Jinx Skrevet 6. april 2004 #14 Skrevet 6. april 2004 450 kr og holder i en måned ? Det høres jo nesten for godt ut til å være sant..
Mette Skrevet 6. april 2004 #15 Skrevet 6. april 2004 De har fått det nå på Colloseum i Oslo for jeg har bestilt time til bryllupet. Hvis du ikke har prøvd det før, bør du prøve en gang i god tid før bryllupet. Mange blir veldig skjoldete etter noen dager, og fargen er ganske intens de første dagene. Husk å skrubbe kropp og fjes godt før du går, da blir resultatet finest og du kan slippe unna skjoldene.
Arketypen Skrevet 6. april 2004 #16 Skrevet 6. april 2004 jeg får med meg alt jeg ikke har behov for å kunne jeg! Snapper opp og husker alt mulig. Men FAG... DET må pugges og leses.. og... stønn.... så derfor! hehe... Men prøver gjerne jeg!
Gjest latias Skrevet 7. april 2004 #17 Skrevet 7. april 2004 ER DET NOEN SOM VET OM DETTE FINNES I BERGEN DA?
Gjest tine Skrevet 9. april 2004 #19 Skrevet 9. april 2004 Det jeg har hørt av folk som har prøvd det er at det holder 7-9 dager, ikke 1 måned. Det er på en måte en selvbruningskrem som man sprayer på over hele kroppen. Det ser veldig bra ut! Og ikke er det skadelig heller.
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2004 #20 Skrevet 9. april 2004 Noen som vet hvor det går ann å få gjordt dette i Østfold? Håper den som evt. vet gidder å svare!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå