Gå til innhold

Noen som har en mikser til smoothies å anbefale?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som emnet sier: Noen som har en mikser til smoothies å anbefale? Helst en som ikke er alt for dyr, men som kan lage iallfall smoothies, og kanskje suppe. :)

Anonym poster: cd6a0663ef8b7d05aedbb5b7e634e341

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KitchenAid, uten tvil! Den er dyr, men det er den beste du får ;)

AnonymBruker
Skrevet

Som emnet sier: Noen som har en mikser til smoothies å anbefale? Helst en som ikke er alt for dyr, men som kan lage iallfall smoothies, og kanskje suppe. :)

Bare ikke kjøp Kenwood. Jeg har en. Men blender den noe? Niks.

Nå har jeg kjøpt en Philips miniblender på clas ohlson. Den har to beger til smoothies som kan kobles på direkte og så taes med (feks på jobb). Kjempelurt! Jeg er veldig fornøyd, men du får jo bare laget til en person av gangen, da (var det jeg ville ha!). :)

Anonym poster: c768798287edc6327967cea05d9600af

• Liker 1
Skrevet

Er det denne du mener? https://www.kitchn.n...ere/5ksb555eac/

Den ser veldig fin ut, men er for dyr, desssverre! Forsøker å finne noe som er under 1000-1500 kroner, allerhelst.

Ja, det er den, og ja den er dyr.. Jeg syns det er verdt det ;) Men dersom du ikke er enig, så fins det en test fra tv2 hjelper deg, (riktignok var kitchenaiden vinneren, men det står sikkert noe om de andre der også), så der kan du jo kan gå inn å titte litt og lese om de forskjellige.

Skrevet

Jeg lager smoothies hver dag og bruker ganske enkelt bare stavmikser rett ned i glasset. Mye enklere og mindre plasskrevende.

AnonymBruker
Skrevet

anbefaler stavmikser jeg og. har en blender men jeg bruker den aldri lengre mye mindre å vaske opp(for meg som ikke har vaskemaskin) og mye enklere:)

Anonym poster: 0facc9a3e7237f0e038fddfba4235e2f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler ikke OBH Nordica frutti blender. Det er mange som har erfart at den er blitt veldig fort ødelagt.

Anonym poster: 459cdb8e9df32b4eb33a2fba9e0bacf7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...