Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har endelig møtt en gutt, med tidenes utseende som man kan tenke seg, vi møttes på et vors, dro ut, og han og jeg som bare hang sammen ute på byen(holdt ossfor oss selv), han geleidet meg gjennom nattklubben, sørget for at jeg alltid hadde drikke, og han fulgte meg og fant en taxi til meg når jeg skulle hjem, vi er begge 23 år gamle og jeg har aldri møtt en sånn gentleman i mitt liv. Vi har ikke kysset eller noe lignende. problemet her er at han drar damer som bare det! Alle sikler etter han, men han har aldri hatt kjæreste før, og virker noe sjenert når det kommer til jenter.Etter den kvelden har vi pratet sammen ofte om alt og ingen ting han er personlig trener og ba meg om å komme på å trene med han en dag, han nevnte også at han vil bli bedre kjent med meg.Så hvordan kan jeg legge merke til om han han er interessert? Hvordan kan jeg flørte med han over fb og vise min interesse til han? Jeg har ikke tidenes fitness kropp, men jeg vet at jeg er en pen jente, alle disse jentene som sikler etter han er som regel norske, og jeg er Braselianer.?

Anonym poster: be579888457ff7b48f25b9e1d6a43e2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter en stund kan du jo fortelle han hva du synes om han, eller gi komplimenter til han. Så får du jo se hva han sier tilbake!

Skrevet

eeeh han er interessert. bli med han på det han inviterer til og inviter han så tilbake, gjerne på noe med litt mer romantisk stemning :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...