Gå til innhold

"Pynter" dere kjæledyret deres på 17.mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å kjøpe et rødt/hvitt/blått sløyfe til hunden min, når vi skal gå tur i morgen :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hunden her og familiens hunder har alltid hatt en sløyfe på seg :)

Skrevet

Jeg hadde alltid lyst til å ha sløyfe rundt halsen på katten da jeg var barn, men den ene gangen jeg forsøkte hadde hun sløyfa på seg i ca to sekunder ;) Nå har jeg en forskremt fosterkatt som jeg ikke orker prøve på engang. Hadde jeg hatt en snill og medgjørlig pus hadde jeg nok hatt ei sløyfe på så lenge den var innendørs :)

Skrevet

Hehe, nei, er bare på julaften jeg tvinger katten min med å gå med sløyfe noen minutter for at jeg kan ta bildet :)

Gjest Teora
Skrevet

En hund som er vant med å ha halsbånd uansett, greit nok, men resten :nei:

...ta bare ikke med hund om dere skal se på toget i en av de store byene, det er antakelig ikke noe morsomt for hunden og jeg blir stresset av å prøve å ikke tråkke på poter, snuble over bånd eller for den slags skyld få bunaden dekket av hundehår.

Skrevet

Pleier å feste på en liten sløyfe på halsbåndet til hunden. Men jeg klipper den så kort at det nok i grunn nesten bare er jeg som ser den:p

Skrevet

Han får sløyfe som han sprader rundt med og viser fram :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Må uansett ha strikk i luggen på min så da kan strikken like gjerne være en med rød,hvit og blå sløyfe.

I fjor måtte hun ha regndekken på fordi det bøttet ned, så da sydde jeg en med norsk flagg på.

Går det under kategorien "pynte"?

Anonym poster: 7d22e8ea7e3d84b698797e7dd19e3449

• Liker 1
Gjest Spiderpig
Skrevet

Har får på seg en 17-mai-sløyfe og nå har jeg kjøpt en id-brikke med det norske flagget som jeg fester på. Skal bare være med familien. :) Han gir blaffen i om han har på seg sløyfe eller halsbånd, så da pynter jeg han litt, sånn for min egen del! :)

Skrevet

Slips og sløyfe!

Skrevet

Nei, katten hadde steilet.

Skrevet

Hadde ei sløyfe med nasjonalfargene på halsbåndet til hunden:) Knøyt den fast der vi fester båndet hennes, så den var ikke til bry for henne.

AnonymBruker
Skrevet

Vi farga vår hvite katt med konditorfarger :)

not.

Anonym poster: b7810d189a8f58a80f3c438b75cabd35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...