Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sykler til jobben hver dag. Men idag så lå jeg etter en jente som hadde den fineste rompa su kan tenke deg. Dermed så bestemte jeg meg for at jeg ikke skulle sykle forbi henne, jeg lå bare bak å koste meg. Er dette veldig frekt eller bør dere jenter ta det som et kompliment.

Videoannonse
Annonse
Gjest Janna
Skrevet

Kos deg du. Så lenge ikke kjæresten din er med og du ikke går lenger enn å titte så er det vel helt ok icon_smile.gif

Jeg hadde tatt det som et kompliment om jeg oppdaget at en mann syklet etter meg og så på stussen min icon_biggrin.gif12

Skrevet

Hadde det ikke vært for de flotte jentene der hadde jeg nok ikke giddet å gå på SATS!

Skrevet

Det er sant det. Hadde det ikke vært noe å titte på under en treningsøkt, så hadde det ikke vært så gøy å trene på helsestudio, eller å sykle til jobben. Bare forsett å tren jenter. Det er noe vi alle tjener på. God økt.12

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Tror nok det er greit, men spar deg plystring og "smarte kommentarer".

Milla12

Skrevet

Det er noe jeg aldri gjør, jeg oppfører meg aldri ufint mot jenter. Sjelden mot gutter også. Jeg bare nyter synet, og tenker mitt.12

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er mange deilige menn som er ute å sykler nå om sommeren også, og det er det som er så fint med denne årstiden. Masse vakre mennesker. Muskuløse mannelår og deilige underarmer....blir helt mo i knærne jeg. Alle disse deilige mannfolka dukker opp om våren....Høye, mørke....mmmm. He he icon_wink.gif

Også har jeg en deilig mann hjemme også, og det er jo toppen av kranse kaken.

Line

Skrevet

Som den snertne kvinnen jeg er og siden jeg nå sykler en del her og der er jeg teeeeeeemmelig sikker på at det var meg du så.

Det er helt åkei det sju gutten.Uhhh,ble litt icon_redface.gif

Vær så god for titten icon_wink.gif12

Skrevet

Thea, det kan nok fort være deg jeg sykklet meg ja. DU skal ikke se bort ifra det.12

• 18 år senere...
Skrevet
På 6.6.2002 den 12.51, vl800 skrev:

Jeg sykler til jobben hver dag. Men idag så lå jeg etter en jente som hadde den fineste rompa su kan tenke deg. Dermed så bestemte jeg meg for at jeg ikke skulle sykle forbi henne, jeg lå bare bak å koste meg. Er dette veldig frekt eller bør dere jenter ta det som et kompliment.

Hvis jeg merker at folk kikker på rompa mi blir jeg bare glad. Det er jo et kompliment. Jeg Hr tross alt brukt litt tid og krefter på å trene den. Så du må gjerne sykle bak meg om du vil

Skrevet
8 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Hvis jeg merker at folk kikker på rompa mi blir jeg bare glad. Det er jo et kompliment. Jeg Hr tross alt brukt litt tid og krefter på å trene den. Så du må gjerne sykle bak meg om du vil

Fascinerende historie der altså sørlandsjenta. Bare synd at vi som hver eneste dag de siste 18 årene har sjekket om det var noen nye innlegg i tråden har måttet vente så lenge.

• Liker 15
Gjest atomjenta
Skrevet
4 minutter siden, Kaptein Klein skrev:

Fascinerende historie der altså sørlandsjenta. Bare synd at vi som hver eneste dag de siste 18 årene har sjekket om det var noen nye innlegg i tråden har måttet vente så lenge.

Nå måtte jeg le godt altså. Om noen gidder å sjekke ut rumpa mi når jeg sykler så vær så god, men da må de sykle veldig sent :lol:

Skrevet
12 minutter siden, Kaptein Klein skrev:

Denne tråden og mange flere gamle tråder Sørlandsjenta har dradd frem i dag

• Liker 2
Skrevet
26 minutter siden, Sørlandsjenta02 said:

Jøss, enda en tråd fra 2002 som du graver fram?

Skrevet (endret)
4 minutter siden, 000VF000 skrev:

Hun lever jo bare opp til brukernavnet sitt. 02 er nok bare en forkortelse av 2002. Vet ikke hva brukernavnet ditt er en forkortelse av, men du er nok bare misunnelig.

Endret av Kaptein Klein
  • Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, 000VF000 skrev:

Oppmerksomhetsyk virker det som. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er noe fascinerende ved tanken på at en hel generasjon har vokst opp siden tråden ble laget. Tenk at i fremtiden kan vi kanskje lese flere hundre år gamle tråder. Hvis vi overlever korona, da.

Anonymkode: 212e2...871

Gjest atomjenta
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe fascinerende ved tanken på at en hel generasjon har vokst opp siden tråden ble laget. Tenk at i fremtiden kan vi kanskje lese flere hundre år gamle tråder. Hvis vi overlever korona, da.

Men vi sykler enda da ;) 

Skrevet
27 minutter siden, 000VF000 skrev:

Synes det er bra at folk tar frem  gamle tråder, blir som nye når de får "hvilt seg" litt.  I dag, når forumet er dominert av pubertale tullinger og bitre incels er trådene ofte helt meningsløst idiotiske. I hvertfall på seksualforumet.

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, atomjenta said:

Men vi sykler enda da ;) 

Regner med TS har investert i en elsykkel nå, for å holde tritt med damene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...