Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir snart sprø! Har gått i to uker nå og vært kvalm 24/7. Har vært kvalm i over en mnd, men for to uker siden kom det altså en evigvarende kvalme som varer hele tiden. Brekker meg og spyr til alle døgnets tider. Dette er fryktelig slitsomt for jeg klarer ikke gjøre en eneste ting, heller ikke lage mat til meg selv en gang...

Har prøvd "alt"; postafen, ingefærlapsler, spise lite og ofte, epler, seaband og har gått et par ganger til akupunktur, uten virkning. Jeg blir snart sprø!!

Har du et godt tips?

Hjalp akupunktur på deg? Hvor mange ganger gikk du til beh?

Anonym poster: a2e9977fedd673d50e152d013f105ab8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mariekjeks, eplemost/eplejuice, søvn og masse luft/Helst vind.

Skrevet

Det er helt grusomt med den kvalmen. For meg hjalp det bittelitt å drikke te og å sove mye.

Skrevet

Forresten prøv smoothie! Jeg lagde en simpel greie. 500g frossen jordbær og 300g frossen blåbær som jeg la opp igår. Puttet det i mikseren med litt H-melk og litt sukker(siste er vel litt overdrevent, men jeg er sukker menneske) Det hjalp veldig på kvalmen!

Skrevet

Grapefrukt spiser jeg når jeg er kvalm. Man blir ikke så mett, men det gir meg litt energi der og da, slik at jeg ikke går helt i kjelleren. Det får i gang systemet, slik at det er lettere å spise andre ting også.

AnonymBruker
Skrevet

Forresten prøv smoothie! Jeg lagde en simpel greie. 500g frossen jordbær og 300g frossen blåbær som jeg la opp igår. Puttet det i mikseren med litt H-melk og litt sukker(siste er vel litt overdrevent, men jeg er sukker menneske) Det hjalp veldig på kvalmen!

TS her:

Har prøvdsmoothie i kveld faktisk,det var utrooolig godt, men etter 0,5 dl så gikkalt rett igjennom :-(

Jeg klarer å få i meg noe mat, spyr faktisk ikke opp igjen alt sammen, mn brekker meg heeele tiden.

Og det er så slitsomt når man hele dagen går å måtte nødt å spise og ingenting frister,og man blir heller ikke bedre av å spise....

Anonym poster: a2e9977fedd673d50e152d013f105ab8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...