radioactive Skrevet 16. mai 2013 #1 Skrevet 16. mai 2013 Jentegjengen satt og snakket om det her en gang, hva som egentlig er normalt.. Noen av jentene mente at det var helt normalt, mens andre sa at det var på kanten til å virke sjalu og psyko.. Hva tenker dere? Er det normalt å lese kjærestens sms og leser han/hun dine? Hvorfor? Hvorfor ikke eventuelt?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 16. mai 2013 #2 Skrevet 16. mai 2013 Nei. For det interesserer meg ikke. Hvis det er noe han tror jeg har lyst til å vite så forteller han meg det. Hvis jeg blir fryktelig nysgjerrig så spør jeg og får svar. 4
Karenina Skrevet 16. mai 2013 #3 Skrevet 16. mai 2013 Niks. Det hender jeg får en melding mens jeg er opptatt med noe og ber ham om å se hvem det er fra og om det er noe viktig, men vi setter ikke av en time en gang i uka til å gå igjennom og diskutere alle meldinger. Det synes jeg blir for galt. 2
Red-Ruby Skrevet 16. mai 2013 #4 Skrevet 16. mai 2013 Nei, respekterer både han sin og hans venner privatliv. Selv om vi er kjærester så er vi likevel to individer. Tenker bare når venninne sender sms om at hun er lei seg for noe familiegreier, så deler hun det med meg og ikke med kjæresten min som hun såvidt kjenner. Jeg tror også det er negativt å mistenke at hver sms kan være utroskap.. 2
Gjest LadySizz Skrevet 16. mai 2013 #5 Skrevet 16. mai 2013 Jeg mener at det absolutt ikke er vanlig eller normalt. Mobilen er en del av menneskers privatliv,og føler man at man må sjekke den til tid og utid er det noe galt i forholdet. Og nå kommer det sikkert en masse "ja men hvorfor skal han/hun ha den privat når vi deler livet sammen?" Hvorfor skal ikke man få ha noe privat,som bare er ditt? Hvorfor må alle deler av livet deles? Følger dere sambo/mann til jobben også for å sjekke hva han gjør og sier der også? Nei,la nå noe være privat!
Cathrine88 Skrevet 16. mai 2013 #6 Skrevet 16. mai 2013 Selvsagt ikke. Både han og jeg har krav på privatliv, og i tillegg ville det vært et enormt tillitsbrudd mot de som sender meldingene. 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2013 #7 Skrevet 16. mai 2013 Jeg har ikke noe med hva som står i meldingene hans. Men skal innrømme det frister å ta en titt når det tikker inn en melding fra en venninne jeg selv ikke kjenner like godt som han... Nyskjerrigheten! Men det blir med fristelsen. Han kan noen ganger lese mine, for eksempel dersom han spiller på mobilen min (har iphone, men det har ikke han) og det kommer inn en melding. Det irriterer meg litt, og jeg sender et surt blikk. Da skjønner han tegninga. Anonym poster: 62a07303b3202e23f3643ca082ab2f51
Gjest Faerunpedia Skrevet 16. mai 2013 #8 Skrevet 16. mai 2013 Nei, har ikke behov for å snoke i kjærestens privatliv. Synes slikt er respektløst, samt at man har et altfor stort kontrollbehov.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2013 #9 Skrevet 16. mai 2013 Om han ber meg om å lese ei melding gjør jeg jo det, om han er opptatt med noe annet. Men ikke ellers. Det er jo hans privatliv. Anonym poster: 54ecabdf0b7c4b1a24befd2c33c7998d 2
Kraula Skrevet 16. mai 2013 #10 Skrevet 16. mai 2013 Nei, det synes jeg blir for drøyt. Jeg har ingen ønsker om å lese kjæresten min sine sms.
LukaFrost Skrevet 16. mai 2013 #11 Skrevet 16. mai 2013 Jeg, vi sjekker ikke hverandres kommunikasjon med andre på noe slags vis. Det er da ingen grunn til det. Visse ting må man få ha for seg selv.
NewYorkNewYork Skrevet 16. mai 2013 #12 Skrevet 16. mai 2013 Jeg har alt av passord til mannen mins eposter, mobil etc og han har det samme til meg. En av grunnene til det er blant annet at jeg ønsker at han skal kunne ta kontroll over Fb og eposten min dersom noe skulle skje meg og vice versa. Men fra å ha full tilgang til alt av hans korrespondanse til å faktisk gå inn å lese noe av det - det er en grense jeg ALDRI krysser. Null interesse i å vite hva det er han skriver med andre. Unntaket er når vi kjører bil og det tikker inn jobb-eposter. Da bedriver jeg høytlesing av ting jeg absolutt ikke forstår 3
stripen Skrevet 16. mai 2013 #14 Skrevet 16. mai 2013 Jeg har alt av passord til mannen mins eposter, mobil etc og han har det samme til meg. En av grunnene til det er blant annet at jeg ønsker at han skal kunne ta kontroll over Fb og eposten min dersom noe skulle skje meg og vice versa. Men fra å ha full tilgang til alt av hans korrespondanse til å faktisk gå inn å lese noe av det - det er en grense jeg ALDRI krysser. Null interesse i å vite hva det er han skriver med andre. Unntaket er når vi kjører bil og det tikker inn jobb-eposter. Da bedriver jeg høytlesing av ting jeg absolutt ikke forstår Sånn er det her også. Begge av oss har såpass respekt at vi ikke leser meldinger osv, men det er veldig greit at begge vet passord og sånt dersom det skulle være nødvendig - noe det er av og til. 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2013 #15 Skrevet 16. mai 2013 Jeg gjorde det i begynnelsen da eksen hans drev og tok mye kontakt. Han sa til meg at han svarte avvisende. Selv om jeg burde stole på ham, var dette helt i begynnelsen, og jeg hadde behov for å få det han sa bekreftet. Det fikk jeg heldigvis da jeg leste meldingene Anonym poster: 716c8b290e65c004a9ce0e9998431140
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2013 #16 Skrevet 16. mai 2013 Nei jeg leser ikke meldingene til typen. Det får være hans privatsak, dessuten har jeg ingen grunn til å lese de. Anonym poster: da0a0ce9e0c1329105da08a0de9945b7
Gjest oreokaka Skrevet 16. mai 2013 #17 Skrevet 16. mai 2013 Det var en periode for noen år tilbake at det skjedde en dum hendelse som gjorde at jeg tittet litt på meldingene hans (han visste og hadde ikke noe problem med å vise), men ellers gjør jeg ikke det. Har ikke grunn til å lese meldingene hans nå. Han har alle mine passord og jeg har hans, men bruker de ikke. Er bare i tilfelle det eksempel måtte skje noe med en av oss, eller om en av oss ikke har tilgang på internett og ber den andre skjekke mail osv.
KaDust Skrevet 16. mai 2013 #19 Skrevet 16. mai 2013 Nei, hvorfor skulle det være interessant? Hender jo at jeg ser sms om han får når jeg sitter ved siden av, eller at han ber meg sjekke hvem det var fra og hva som ble sagt dersom han kjører, men ikke ellers nei.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2013 #20 Skrevet 16. mai 2013 Selvsagt ikke. Både han og jeg har krav på privatliv, og i tillegg ville det vært et enormt tillitsbrudd mot de som sender meldingene. Jeg trodde du var dominant? Anonym poster: 3f90b97a054d7718650e436f5c0da133
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå