mimmi600 Skrevet 16. mai 2013 #1 Skrevet 16. mai 2013 Heihei! Jeg bruker juksenegler som jeg limer på selv. Tror jeg hadde de på i ca en og en halv uke. Jeg tok de av igår siden jeg hadde lagt merke til at det var noe mørkt under den ene neglen. Jeg trodde dette var, sminke ellern noe som var kommet under. Det var det ikke. Jeg så at ca 2,3 av neglene mine er grønne!! Og nå som det er feiringer og alt!! Går dette vekk..?? Kan man bruke neglelakk over? Hva bør jeg gjøre? MVH meg
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2013 #2 Skrevet 16. mai 2013 Jeg er redd det kan være bakterieinfeksjon (løsnegler er bakteriehimmel). Du bør ikke ha noe på neglene og alltid tørke de godt etter du har vasket hendene. Prøv å bløtlegge alle neglene i eddikvann 5-10 min 2-3 ganger om dagen et par dager. Eddik er effektivt mot bakterier men hvis det ikke funker bør du forsøke reseptfrie midler på apotek eller lege. Anonym poster: ad21ba65bbcf5e719e49e4d2bb8c450c
mimmi600 Skrevet 16. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2013 Tusen takk for svar! Er dette smittsomt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå