Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis ja.

Hele året?

Hvor ofte?

Hvor lenge per gang?

Anonym poster: 42bb1f42308f699a55617ff7b55fdc4e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tar sol visst jeg skal til utlandet på solferie. Ellers gidder jeg ikke å bruke penger på det.

Anonym poster: 8669784e87c4865d403b221090ef1541

AnonymBruker
Skrevet

Aldri, gjorde det et par ganger da jeg var yngre. Ser nå at mine jevnaldrende, solhungrige venninner har fått solskader på bryst og i ansikt. Jeg har nesten ikke noe slikt. 30 år.

Anonym poster: 5e83f57416bab633b8f296a7dbc376a3

• Liker 1
Skrevet

Har tatt sol de siste to ukene for å få litt glød til 17.mai, også pleier jeg å ta litt sol frem mot sommeren.Blir som regel 20-25 min hver gang. Syns for mye sol er dyrt og unødvendig :)

AnonymBruker
Skrevet

Aldri tatt sol :) ( Er 28år ).

Anonym poster: ac1eea9ee711264c6d0b1ad8647b1bf9

Skrevet

Hele året? Ja

Hvor ofte? Det varierer. Noen ganger annenhverdag til hver dag, eller 1-2 ganger i uken.

Hvor lenge per gang? Varierer fra 20min til en time

Gjest badeand1
Skrevet

Aldri. Liker ikke være brun. :P

• Liker 1
Skrevet

Aldri.

Liker min bleke hud, samt at jeg ikke vil utsette den for unødvendig stråling. Holder med den naturlige sola.

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker ikke å utsette huden for unødvendig skade, så nei. :) Smører meg også med solkrem i ansiktet cirka hver dag, hele året.

• Liker 1
Skrevet

Tar sol av og til for å opprettholde en litt brunere farge enn jeg har ellers. Liker ikke å være helt hvit, men soler meg ikke svart heller. Jeg blir lett brun, så en gang i måneden er nok. Nå har jeg ikke solt meg på noen måneder da, så det varierer litt.

Gjest Puravida
Skrevet

Hvis ja.

Hele året?

Hvor ofte?

Hvor lenge per gang?

Anonym poster: 42bb1f42308f699a55617ff7b55fdc4e

Ja, nei. Jeg tar sol ca 4 ganger i året. Er utenlandsk med karamellbrun hud så er ikke noe fint når jeg blir gråblek på vinteren. Når jeg tar sol opprettholder jeg fargen hele tiden.

26 min pr gang, ca 4 ganger i året. Ofte en gang sent på høsten, en gang på vinteren, og to ganger før sommeren.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er litt kaldt ennå.

Anonym poster: ec94c5aa2ada858409a671fbdd17bf2a

Skrevet

En sjelden gang på vinteren - til dels for å få litt følelse av lys (ser jo nesten aldri lys ellers på vinterstid og føler at man blir litt nedstemt av det), og til dels for å se bare blek ut og ikke nærmest lysblå som jeg ellers blir. Så er langt i fra merkbart brun eller ser ut som om jeg har solet meg :)

Aldri mer enn 20 minutter, dekker alltid ansiktet, og gjør ikke dette jevnlig.

Skrevet

Toppen ti ganger i året, ca. 20-25 min hver gang i periodene desember og mai. Ved juletider er det gjerne mange selskaper og fester, og da vil man jo gjerne ha litt ekstra glød. Nå er det snart sommer, og da ønsker jeg ikke møte stranden med en hvit kropp. :P

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Jeg har veldig lys hud og bryr meg null om at jeg er lys. Jeg synes det er merkelig trend at man skal være så brun som mulig, og gjerne FØR sommeren har startet...

Anonym poster: ba634b04cb0aa069a0a9cdd7818db769

Gjest Wilhelmine
Skrevet

Nei, tar ikke sol i solarium. Gjorde det noen ganger for noen år siden, men liker ikke den innesperra følelsen og vil ikke utsette kroppen for unødvendig stråling. Prøver heller å få vært endel ute i den ordentlige sola, men er selvsagt bleik på våren - noe som ikke plager meg nevneverdig.

Skrevet

Har tatt sol tre ganger hittil i år. Er ganske brun naturlig så jeg trenger det strengt tatt ikke, men liker å varme meg i solarium spesielt om vinteren når det er kaldt ute. Tar i 15-20 min hver gang. :)

Skrevet

Har tatt 5-6 ganger siden i fjor sommer. 2-3 ganger før jul og 2 ganger nå før 17 mai. Har sluttet å ta så mye og innfinner meg med å bli blek på vinteren. Alle er jo bleke på vinteren.

Gjest *MaggieQ*
Skrevet

Sluttet helt med det for et par år siden. Når jeg først ble vant med lys hud så tenkte jeg ikke på det mer og huden ser mye friskere ut nå enn da jeg tok sol. Smører meg alltid med 50 i solfaktor når jeg er på ferie(men blir svart selv om)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sluttet helt med det for et par år siden. Når jeg først ble vant med lys hud så tenkte jeg ikke på det mer og huden ser mye friskere ut nå enn da jeg tok sol. Smører meg alltid med 50 i solfaktor når jeg er på ferie(men blir svart selv om)

Men du er jo ikke etnisk norsk, så da er det jo ikke så rart om du blir brun likevel. :)

Anonym poster: 73d58846f632217650e0094fece1a070

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...