Justice Skrevet 6. april 2004 #1 Skrevet 6. april 2004 Her er 10 fabelaktige ting: - Mørk sjokolade - Dugg i gresset om morgenen - En hel dag uten noe å gjøre - Mannen i mitt liv - Sjøen - Badstu etter en hard treningsøkt - Nybakt brød - Fargen aqua - Veggfliser - Nyskiftet sengetøy Nevn 10 fabelaktige ting, du også!
Gjest Frigg Skrevet 6. april 2004 #2 Skrevet 6. april 2004 Ve-el, her er noe fabelaktig: - meg selv - katten - vennskap - fridager - solskinn - å se snøen smelte - plommer - å høre havet - orbital - faktumet at det snart er påskeferie!
MarianneE Skrevet 6. april 2004 #3 Skrevet 6. april 2004 * Sjokolade *doven morra-sex *stearinlys *kaffe mokka *ukeblader *sykkelturer *katter *brev *lukt av blomster *nyvasket hus
Gjest Fighter Skrevet 6. april 2004 #4 Skrevet 6. april 2004 - Mannen min - Ferie - Å være ferdig med eksamen. - Å bli frisk etter å ha vært syk. - Sola på himmelen. -At mannen min lager vafler til meg til frokost når jeg er lei av pålegget. - Nykverna kaffe - Barn som leker - Ferske boller - Sei med rømme.
Gjest Catwoman Skrevet 6. april 2004 #5 Skrevet 6. april 2004 -når pusekatten min kryper helt inntil meg i senga og maler. -når jeg ser at det begynner å bli rødt i jordbæråkeren min, og plukker og spiser det aller første store røde bæret i sesongen. - å være nyforelsket og stå helt inntil Han og kjenne forelskelses-ilingene i kroppen - stå ute i duggvått grass en tidlig tidlig sommermorgen høre på stillheten og se sola er på vei opp på en klarblå himmel. - høre lyden og kjenne lukten fra kaffe som traktes. - og være veldig røyksugen, og så endelig kunne ta et etter lengtet drag av sigaretten - legge seg å få sove når man er stuptrøtt og helt utslitt. - legge seg i rent og nyvakset sengetøy i et nyvasket og rent hus. - bade i sjøen - kjøre bil og spille høy musikk, og synge med av full hals.
Olse Skrevet 6. april 2004 #6 Skrevet 6. april 2004 Her er min liste: *Fredagskvelden i godstolen *En skikkelig bygdefest med Hellbillies (jada jeg er fra landet!) *Kose med hunden *En stor Stratos venter på meg *Ligge på armen til min kjære og sovne *Legge seg i badekar etter å ha vært frossen *Røyken etter middag (dessverre) *Masse feriedager i vente! *DUBLIN *Og ikke minst venner!!!
Gjest bare lille meg... Skrevet 6. april 2004 #7 Skrevet 6. april 2004 Her er min liste: (hvilken som helst rekkefølge) * Samboeren min * Resten av min og hans famile * Alle vennene mine * Robbie williams!! * vite at familien min kommer på besøk til sommeren * At leiligheten snart er færdi oppussa og at vi kan flytte inn * at jeg snart får undulaten min * muligheten til å være sammen med tante barna mine * Vite at lønna kommer i morra *Sex
Mossa Skrevet 6. april 2004 #8 Skrevet 6. april 2004 *Sambo *Dyra mine *Sex *Våren *Mørke kvelder på verandaen m vin, stearinlys og gode venner *Iskald pils på hete dager *Lange spaserturer på tørre høstkvelder *Lukten av hav *Salat *Oppussing
Nigella Skrevet 6. april 2004 #9 Skrevet 6. april 2004 Mine top 10 fab: * Nytraktet kaffe * Lukten av sjø * Sex ute * Følelsen etter 2 timer trening * Meg og månen alene på skitur * Guttene mine (sambo og katten) * Fortrolige samtaler med gode venner * Konjakk og kaffe etter en bedre middag * Å få vite at ens nærmeste er erklært frisk av kreft * En kropp som fungerer
Gjest Lea Skrevet 6. april 2004 #10 Skrevet 6. april 2004 *fredag ettermiddag/kveld er en sikker vinner *late søndager med kaffekopp i hånden *nybrygget espresso *Vårsolen om morgenen *En kosete hund *Sjokoladekake *Møvenpick-is *Hvitvin på terrassen med gode venner *De første jordbærene *Å være hjemme alene en hel dag
Gjest King James IV Skrevet 6. april 2004 #11 Skrevet 6. april 2004 1-Meg selv 2-Meg selv 3 meg selv 4-10 meg selv nei da her er den skikkelige listen 1 Gud 2 Bøker ( lese ) 3 dama 4 naturen 5 musikk 6 Kunst 7 BBC World Service 8 Sove 9 Hunden 10 Tja...venner
Gjest Hulderjenta Skrevet 6. april 2004 #12 Skrevet 6. april 2004 Ti fabelaktige ting: 1) Sitte i armkroken til min kjære 2) Et nytt uåpnet blad 3) En ridetur i vårsolen 4) Lønningsdag og shoppingtur :D 5) En skikkelig varm sommerdag med sol fra morgen til kveld 6) En sjokolade når man er skikkelig snopesyk 7) Å kunne sove lenge og virkelig sove ut 8) Telefonen! 9) Badekar! 10) KG (og resten av det som kalles internett )
Gjest Moonshadow Skrevet 7. april 2004 #14 Skrevet 7. april 2004 Jordbær med vaniljesaus Vår sol og fuglesang Lukten av gressbrann Dyna mi Penger på konto Ny leilighet i sikte Middag hos mamma Klem fra tantebarna mine Senga mi Livet mitt for tiden
Gjest Phair Skrevet 7. april 2004 #15 Skrevet 7. april 2004 Ungene mine Den sexy kjærsten min Dusje etter lang treningsøkt Snakke i timer med bestvenninde Favorittsangen på full guffe Flyplasser Lukten av Barcelona Dyre drinker og sigaretter på Nylon Ny klær på H&M Den gærne bestekompisen min
Milly:) Skrevet 7. april 2004 #16 Skrevet 7. april 2004 Vår Sol Vårens/sommerens første bad Dyr (spesielt katten min) Venner En god klem Det å sitte inne med en god bok mens regnet pøser ned Frisk luft Grønt gress Smågodt
Gjest Balenciaga Skrevet 9. april 2004 #17 Skrevet 9. april 2004 1. Stuen min. 2. God mat. 3. God drikke. 4. Redskaper i rustfritt stål. 5. Å vandre rundt i småbutikkene og galleriene i nabolaget en lørdags formiddag. 6. Å sitte på café med gode venner. 7. Å spille god musikk mens jeg sitter i sofaen med varm sjokolade. 8. Hester. 9. Å våkne og se at solen skinner. 10. Å høre og se vannet i store fontener.
Ra|cer Skrevet 9. april 2004 #18 Skrevet 9. april 2004 1)Å høre gutten min si at han elsker meg 2)Få trøst av mamma når jeg er trist 3)Handle nye klær 4)Hjelpe noen som har det vondt 5)Venner 6)Lillebroren min 7)Sex med den du elsker 8)En hard treningsøkt 9)Sommer og sol 10)Smågodt
Gjest gjesta Skrevet 9. april 2004 #19 Skrevet 9. april 2004 Ti fabelaktige ting 1.Å kjenne at et nytt liv vokser i magen 2.Kjæresten min 3.Jordbær med vin 4.Nyvaska sjampohår 5.Tulle seg inn i nyvaskede sengetøy 6.Peis 7.Bålkos på et svaberg om sommeren, med gitar og kald pils i vannkanten. 8.Sjokolade 9.Trøst 10.Fotpleie
Gjest 1111 Skrevet 9. april 2004 #20 Skrevet 9. april 2004 * Musikk * Trøst * Te med masse suketter * Klemmer * Å kjenne at noen er glad i en * Smågodt * Sove * Være sliten etter en treningsøkt * Lukten av regn * Et godt kyss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå