Gjest anonym Skrevet 16. mai 2013 #1 Skrevet 16. mai 2013 Det er meg med det innlegget om eksen som skulle opptre som jeg dumpet så stygt for noen måneder tilbake. Jeg bestemte meg for å dra dit i går da. Kom litt sent så fikk plass helt bak. Jeg sendte jo en melding så han virket ikke sjokkert over å se meg. Uansett, vi fikk pratet noen minutter. Og det føltes som jeg vrengte hele sjelen min for jeg begynte jo å gråte...og da gav han meg det vakreste, sympatiske blikket sitt. sukk. Jeg fortalte han at jeg har gjort det dummeste valget i livet mitt ved å dumpe han og at jeg på ingen måte har følelser for han jeg har drevet og rotet med. Så sa han at han fortsatt var vanvittig forelsket men at han på ingen måte stoler på meg Og at hvis han skal gi meg en ny sjanse må jeg danse etter hans pipe for en stund. For øyeblikket har han visst ikke tid til meg og oss og han sa at han forventer at jeg venter til det har roet seg rundt han hvis jeg virkelig ønsket han tilbake. Hvor lenge tar det, spurte jeg. Og det kunne bli snakk om et halvt år! Er det riktig å forvente så mye? Jeg er villig til å gå langt. Og jeg kan godt vente. Men burde jeg ikke da få ha kontakt med andre på den tiden? Nei, det var visst uaktuelt. Men blir det ikke litt mye å forvente at en potensiell kjæreste skal gå frigid rundt i et halvt år og vente på han? Når man faktisk er singel i den perioden?
Polymorph Skrevet 16. mai 2013 #2 Skrevet 16. mai 2013 Hvis du VIRKELIG vil være med ham, så kommer du vel ikke til å ha "kontakt" (les:rote) med andre i mellomtiden uansett? 3
MLy92 Skrevet 16. mai 2013 #3 Skrevet 16. mai 2013 Enig med han over, og hvis du ikke vil akseptere det er det jo bare å droppe det.
Polymorph Skrevet 16. mai 2013 #4 Skrevet 16. mai 2013 (endret) Enig med han over, og hvis du ikke vil akseptere det er det jo bare å droppe det. Hun* Endret 16. mai 2013 av Polymorph 1
jenteanonym Skrevet 16. mai 2013 #5 Skrevet 16. mai 2013 Hvis du virkelig liker ham så godt som du skriver, synes jeg du skal vente. Hvis du enda er usikker på følelsene dine overfor både han og han du har rotet med, synes jeg du skal finne det ut. Kanskje savner du mer forholdet du hadde med eksen din, enn du virkelig savner han? Uansett mener jeg ekte kjærlighet er rett å vente på, hvor klissete det enn høres ut.
Klatt Skrevet 16. mai 2013 #7 Skrevet 16. mai 2013 Hun* Navn og avatar tilsier nesten garantert hankjønn! Morsomt. Ser forøvrig heller ingen problemstilling. Om dette virkelig er det du vil, være med eksen din, så er det bare å ta sjansen og vente. 1
Gjest anonym Skrevet 16. mai 2013 #8 Skrevet 16. mai 2013 har du link til det forrige innlegget ditt? Kanskje vi kan hjelpe deg bedre om vi vet mer om hva det handler om
Gjest Eurodice Skrevet 16. mai 2013 #9 Skrevet 16. mai 2013 Er det riktig å forvente så mye? Jeg er villig til å gå langt. Og jeg kan godt vente. Men burde jeg ikke da få ha kontakt med andre på den tiden? Nei, det var visst uaktuelt. Men blir det ikke litt mye å forvente at en potensiell kjæreste skal gå frigid rundt i et halvt år og vente på han? Når man faktisk er singel i den perioden? Frigid? Vet du hva det ordet betyr egentlig? 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 16. mai 2013 #10 Skrevet 16. mai 2013 Høres ikke ut som om du har gjort din livs største tabbe.
Gjest LadySizz Skrevet 16. mai 2013 #11 Skrevet 16. mai 2013 Virker som du egentlig ikke er SÅ interessert i eksen din,om det første du tenkte når han sa ett halvt år var om du ikke kunne holde på med noen andre i mellomtiden... Jeg hadde ikke tatt deg tilbake i alle fall. 1
Gjest Nigiria Skrevet 16. mai 2013 #12 Skrevet 16. mai 2013 Et halvt år er ikke mye å be om fra en du er forelsket i, virkelig. Hvis du virkelig hadde vært forelsket i denne fyren, så tror jeg ikke du hadde tenkt de tankene du gjør nå.
Gjest anonym Skrevet 17. mai 2013 #13 Skrevet 17. mai 2013 Virker som du egentlig ikke er SÅ interessert i eksen din,om det første du tenkte når han sa ett halvt år var om du ikke kunne holde på med noen andre i mellomtiden... Jeg hadde ikke tatt deg tilbake i alle fall. Helt enig, hadde ikke stolt mye på deg. Er du sikker på at du vil ha HAN tilbake, at det ikke er bare for ditt ego? Var du utro mot han?
Skatt Skrevet 18. mai 2013 #14 Skrevet 18. mai 2013 Jeg kan forstå om du stusser på at han vil ha deg på gress i et halvt år (uten at jeg kjenner historien din), men om problemet ditt er at du ikke klarer å holde deg unna andre menn i et halvt år så ramler jeg litt av merker jeg. Hvorfor vil du ha han tilbake i det hele tatt da? Hvor interessert er du egentlig i eksen din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå