Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg og en gutt har vært av og på i litt over tre år nå. Vi er nå begge 22 år, og gikk i samme klass på videregående. Grunnen vi aldri har blitt noe mer er at på videregående var jeg sammen med kompisen til denne gutten, og da passet det ikke for oss å være sammen (de er ikke veldig gode venner nå, og eksen min har ny dame, så han skal ikke være noen hindring). Etter videregående har vi ikke bodd i samme by, men har vært sammen i ferier og når jeg har vært i hjembyen min. Jeg liker denne gutten godt, men tørr ikke helt la meg falle pladask når vi ikke kan være sammen. Nå er det snart sommerferie og jeg regner med vi blir å være sammen mye da. Denne gutten har tidligere uttrykket at han ønsker seg kjæreste, men trur ingen av oss har helt troen på avstandsforhold (uten at vi egentlig har pratet om det). Har dere noen tips til meg? Trur dere vi kunne fått et avstandsforhold til å fungere? Er redd for å få sterke følelser for han i sommerferien, og at jeg da bare blir såret og lei meg når vi på slutten av ferien når vi må gå hver til vårt. Jeg har enda tre år igjen av utdanningen min, så det er lenge til vi kan bo i samme by. Ved mindre jeg flytter hjem igjen :-)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er vanskelig å få et avstandsforhold til å fungere når man ikke har vært sammen en stund flrst, men ingenting er umulig. Det er jo bare å se hva som skjer i sommer først og se hva dere blir enige om.

Anonym poster: 11672d43665dae4ad8f8994550bbaa0b

Skrevet

Jeg startet mitt forhold med avstand, så er ikke umulig.

Skrevet

Takk for svar :-) Får se det an i sommer hvordan ting eventuelt utvikler seg. Noen andre her inne som har erfaringer med avstandsforhold?

AnonymBruker
Skrevet

Nei ikke gjør det

Anonym poster: fb99daaf854ed8ce7be30c4de46ab845

AnonymBruker
Skrevet

Anonym poster: fb99daaf854ed8ce7be30c4de46ab845

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...