Gå til innhold

lider av beslutningsvegring 1,5 måned igjen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke ta noen avgjørelser om dagen og nå begynner det og haste litt. Skal jeg ha slør eller ikke? skal jeg ha sorte hansker eller ikke? skal jeg ha hvite eller sorte sko (har kjøpt begge deler) skal jeg kjøpe sorte smykker eller bruke det jeg har kjøpt som er hvite pærler? skal vi ha live underholdning eller bare spille fra spotify? skal vi ha taler eller ikke? skal vi danse brudevals eller Ikke? skal jeg ha tiara eller annen hårpynt? skal vi ha nattmat eller ikke?

Flere som har det slik? eller klarer alle bare bestemme seg? Hvordan klarer dere og ta den endelige avgjørelsen på ting?

Anonym poster: c283c228d2cde88974ee749567e38682

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Ved å snakke med han eg skulle gifte meg med. Vi satte av litt tid, og så diskuterte vi dei tinga som enno ikkje var avklart. Uansett, med mindre du har ein preliminær avtale med eit band så tvilar eg på at du får eit band i juni på ein månads varsel.

Gjest navnelapp
Skrevet

(Og dropp nattmat, med mindre middagen er halv tre. Ein sit til bords i fire timar, og så er det kaker. Kjøp heller raust med snacks.)

Skrevet

Jeg klarer ikke ta noen avgjørelser om dagen og nå begynner det og haste litt. Skal jeg ha slør eller ikke? skal jeg ha sorte hansker eller ikke? skal jeg ha hvite eller sorte sko (har kjøpt begge deler) skal jeg kjøpe sorte smykker eller bruke det jeg har kjøpt som er hvite pærler? skal vi ha live underholdning eller bare spille fra spotify? skal vi ha taler eller ikke? skal vi danse brudevals eller Ikke? skal jeg ha tiara eller annen hårpynt? skal vi ha nattmat eller ikke?

Flere som har det slik? eller klarer alle bare bestemme seg? Hvordan klarer dere og ta den endelige avgjørelsen på ting?

Ville hatt slør siden jeg synes det er finest. Ville ikke hatt sorte hansker? har du sort brudekjole? Ville hatt hvite sko hvis det er hvit brudekjole du har. (regner med at det er bryllup det er snakk om her.) Ville hatt live underholdning i tillegg til en som styrer musikken dere liker, for stemningens skyld, gøy med litt ekstra når det er bryllup. når det kommer til taler så er det noe dere må føle for å gjøre,frister det ikke så ville jeg ikke gjort det og latt gjestene ta se av talene, men uansett bør man takke for at alle har kommet til den store dagen. Jeg ville danset brudevals, synes det er fint og tradisjonelt.Ville ikke hatt tiara synes det er litt harry,men heller annen hårpynt som blomster,perler osv.

Gjest Kiara!
Skrevet

Hvis du slutter å sammenligne deg med andre eller slutter å kjøpe inn nye ting tror jeg at beslutningsvegringen også forsvinner.

Men for all del noen klarer bare ikke å bestemme seg selv for de enkleste ting som om de skal ha pose på butikken eller hvordan badet skal se ut så de velger heller å leve uten toalett og vask i eget hjem i 6 år. Så det finnes verre tilfeller enn deg ts. Det er bare et bryllup ikke verdens undergang om man prøver seg på noe, for å så ta det av etterhvert.

Selv har jeg droppet hårpynten fordi det for meg blir for mye, men tar det på på kvelden. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ved å snakke med han eg skulle gifte meg med. Vi satte av litt tid, og så diskuterte vi dei tinga som enno ikkje var avklart. Uansett, med mindre du har ein preliminær avtale med eit band så tvilar eg på at du får eit band i juni på ein månads varsel.

Jeg har allerede booket en artist men så er jeg redd for at alle ikke er fornøyd med han da. Han jeg skal gifte meg med lar meg bestemme alt og han har få meninger selv. Føler ikke han tenker så godt gjennom ting før han bestemmer noe.

Gjest navnelapp
Skrevet

Jeg har allerede booket en artist men så er jeg redd for at alle ikke er fornøyd med han da. Han jeg skal gifte meg med lar meg bestemme alt og han har få meninger selv. Føler ikke han tenker så godt gjennom ting før han bestemmer noe.

Du kan ikkje gjere alle til lags. Viss du og kjæresten din likar det han gjer så er faktisk det det viktigaste.

AnonymBruker
Skrevet

Ville hatt slør siden jeg synes det er finest. Ville ikke hatt sorte hansker? har du sort brudekjole? Ville hatt hvite sko hvis det er hvit brudekjole du har. (regner med at det er bryllup det er snakk om her.) Ville hatt live underholdning i tillegg til en som styrer musikken dere liker, for stemningens skyld, gøy med litt ekstra når det er bryllup. når det kommer til taler så er det noe dere må føle for å gjøre,frister det ikke så ville jeg ikke gjort det og latt gjestene ta se av talene, men uansett bør man takke for at alle har kommet til den store dagen. Jeg ville danset brudevals, synes det er fint og tradisjonelt.Ville ikke hatt tiara synes det er litt harry,men heller annen hårpynt som blomster,perler osv.

jeg liker kontraster som sort og hvit er. Har en kjole med noe sort i seg. noe alla denne: http://www.kk.no/863317/den-trenger-ikke-vaere-helt-hvit

Skrevet

Dette er deres dag, og det viktigste er hva dere liker og hva dere føler for. Live artist blir bra uansett. Noen liker det, andre liker spilleliste - men alle kommer til å kose seg uansett.

Hva er mest deg? Svarte eller hvit sko? Hansker? Ikke tenke så mye på hva some r mest riktig, tenk på hva du/dere vil ;)

Skrevet

Hør på Ella1981, ikke tenk på hva som er vanlig, velg det dere selv liker. Og innerst inne vet hva man hva man liker selv når beslutningsvegringen hyler på sitt høyeste. Avgjørelse ang sko og hansker, tiara eller ikke de kan du ta dagen før eller på bryllupsdagen når du likevel har kjøpt det inn. Pust med magen og glem andres forventninger.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...