Gjest MrsL Skrevet 6. april 2004 #1 Del Skrevet 6. april 2004 Hvordan gjør dere det med betaling? Feks. betaling av blomster/brudebukett. Skal den betales på forhånd eller når dere henter den på selve dagen? Ser for meg et hav av ting å betale på selve dagen og et kort som blir å gå varmt, men det finnes sikkert andre måter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 6. april 2004 #2 Del Skrevet 6. april 2004 Det kan du vel avtale på forhånd med de forskjellige. Vi fikk faktura på alt i etterkant og slapp og bekymre oss for betalinger på dagen vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Snurp Skrevet 6. april 2004 #3 Del Skrevet 6. april 2004 Vi har tenkt å gjøre det sånn: -Blomster betaler den som henter dem (broren min). Vi overfører penger til ham i forkant -Frisøren betaler jeg på forhånd. Tenkte å gjøre det på prøvetimen -Servitørene skal ha kontant oppgjør på dagen. Dette fikser toastmaster. Vi tar ut penger til ham, og gir ham dagen før. -Alt annet er enten betalt allerede eller kommer som regning i posten etterpå. Siden vi organiserer oss slik slipper både mannen og jeg å ha med kort eller penger den dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 6. april 2004 #4 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg skal betale blomster og frisør/sminke på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 6. april 2004 #5 Del Skrevet 6. april 2004 Kirkeblomstene er betalt, presten vet jeg ikke ennå, trompetisten betaler vi med regning uken før bryllupet, brudebukett og corsager skal min kjære ta seg av, kirken har vi betalt, skal ikke bruke frisør, hjelpemannskap får betaling i etterkant. Det var vel det, tror jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. april 2004 #6 Del Skrevet 6. april 2004 Okej, høres ut som fakturaer er veien å gå. Er ikke så veldig glad i å betale for ting jeg ikke har fått ennå, for å si det sånn, men alt ser ut til å funke for dere så da gjør det veld et for meg også. Betale det som kan betales på forhånd, og resten på faktura......... Forresten; betalte dere noe av summen når dere hadde samtale med fotografen? Det må nemlig vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissemor Skrevet 6. april 2004 #7 Del Skrevet 6. april 2004 Vår fotograf tok 1000 i depositum allerede da jeg bestilte han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 6. april 2004 #8 Del Skrevet 6. april 2004 Vi får alt på faktura etterpå. Vil ikke betale for noe vi ikke har fått enda.Synes det er greit, vi har jo penger på en egen konto, så betaler vi etterhvert som fakturene kommer. Utenom bandet, det betaler vi samme kvelden. Det tar mamma seg av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 6. april 2004 #9 Del Skrevet 6. april 2004 Blomster:betales dagen før transport:på dagen Musiker:på dagen Frisør:på dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 9. april 2004 #10 Del Skrevet 9. april 2004 Vi vil slippe alle betalinger på selve dagen. Nok å tenke på. Så enten betales alt på forhånd eller via faktura. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 9. april 2004 #11 Del Skrevet 9. april 2004 Fikk regning på blomstene, betalte frisøren på prøvetimen, og resten husker jeg kke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. april 2004 #12 Del Skrevet 9. april 2004 Hm, vi betalte ingenting for kirke, prest eller organist, men vi betalte all mat og drikke på forhånd, florist og frisør stakk jeg innom for å betale mandagen etter bryllupet (samtidig som jeg leverte tilbake eska buketten kom i). Lokalet fikk vi faktura på. Syntes det funka helt greit..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå