AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #1 Skrevet 15. mai 2013 Hei! Jeg er ei jente på 17 år som har blitt gravid, noe som var totalt uønsket, og jeg har fulgt pilla til punkt og prikke. Idag var jeg hos legen og skrev under på diverse papirer som hun skulle sende videre til sykehuset. Hvor lang til må jeg belage meg på å vente? Er vel forholdsvis kort på vei. Maks 4 uker. Men alikevel har jeg blitt utroolig dårlig med kvalme, og hele rulla, så håper dette går fort, noe jeg har liten tro på.. Får jo hverken kommet meg på skole eller jobb, noe som ikke kunne passet dårligere midt i eksamenstia.. Hvor lenge tror dere jeg må vente?/Hvor lenge ventet du dersom du har gjennomgått en medisinsk abort? Setter pris på svar! :-) Anonym poster: 6e071b9829aa49586af79d39ebe15004
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #2 Skrevet 15. mai 2013 I Oslo kan du bestille time rett på sykehuset, du trenger ikke gå via fastlege. Jeg fikk time 3-4 dager etter at jeg ringte (fikk den på telefon). Om du tar utgangspunkt i at fastlegen din sender papirer i dag, og 17. mai/helligdager osv, så får du nok ikke noe svar før uti neste uke, og sikkert ikke time før uken etter. Tror jeg. Anonym poster: 57a52b1606a2b97c5e7af29112827ef5
Gjest Lolita8 Skrevet 15. mai 2013 #3 Skrevet 15. mai 2013 Skal gå rimelig fort, mtp. at du ikke skal være for langt ut i graviditeten :-) Jeg ringte rett til sykehuset å fikk time.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå