Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare lurer på en ting.. kan en bivirkning av å gå på p-piller være at man aldri blir forelsket? Nesten ikke betatt av noen en gang?

Jeg føler jeg ble kjapt og dypt forelsket da jeg var barn og ungdom ut vgs, men så sa det bare plutselig stopp.. altså jeg har møtt gutter jeg har likt og jeg har trodd jeg var forelsket, men etter at det ble slutt med hver og en av dem, så har jeg tenkt at jeg egentlig ikke følte forelskelse.. mer en avhengighet.

Og jeg klarer ikke kommer på noen andre grunner enn at p-pillene jeg begynte på da jeg var 18 har ødelagt alt.

Er jeg helt på viddene eller kan det faktisk stemme?

Hvis det ikke er noe i det, så må det være noe galt med meg. Relasjonsskadet eller noe... aner ikke.. for det kan da ikke være normalt å aldri få den ekte følelsen av å være betatt og forelsket som man ble i ungdomstiden? Jeg kan ikke huske jeg har følt sommerfugler i magen for noen siden den tiden....

Anonym poster: 4590d4bc758c5e6d517130c5ee1bed16

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det du sier er jo én teori, blant mange.

Anonym poster: 7d50a8dd0526c18893458327bc13ce60

Gjest missEva
Skrevet

Har det sånn jeg også. Føler ikke forelskelse, bare en avhengighetsfølelse. Aner ikke hvorfor, men tror det bunner i at jeg har opplevd å bli bedratt av alle jeg har vært i et forhold med og er redd for å bli forelsket og få dype følelser for fyren når jeg bare blir bedratt gang på gang.

Har du opplevd noe lignende også kanskje?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har vel aldri vært i et normalt og trygt forhold når jeg tenker meg om... jeg har alltid blitt såret og behandlet dårlig av dem som jeg har trodd jeg har følt noe for.. Jeg har jobbet og jobbet for forholdene, men blitt tatt for gitt tilbake.... samtidig har jeg skjøvet bort de som sikkert hadde vært bra, ikke klart å bli forelsket i dem... fordi jeg ikke har troen på at det blir bra uansett...

Kjærlighet er vanskelig...

Anonym poster: 1ec6196bd470a9f0bb0cc9e716898a7c

Gjest Gjest
Skrevet

Du burde være glad for at du ikke forelsker deg lett, fordi tro meg; Det er ikke akkurat en bra følelse av å bli nesten forelsket til alle hele tiden. Det er utrolig slitsomt i lengden, og blir bare frustrerende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...