Gjest *MaggieQ* Skrevet 23. mai 2013 #21 Skrevet 23. mai 2013 (endret) Jeg har litt 3D-mølleskrekk, hvis jeg går på en så føler jeg meg teit om jeg skulle begynne å løpe på den. Føler at alt flesket disser og er generelt ukomfortabel. Er det noe som vil gå over hvis jeg bruker 3D-møllen over tid? Foreløpig går jeg i gangetempo med litt oppoverbakke. Har bare brukt den 2-3 ganger til nå. Noen andre her som har gått igjennom den kleine 3D-mølleperioden? Fordelen med jogging er at det brenner fett effektivt og om det er det du synes er kjipt å ha(dissete fett) så er det mest effektive å la det disse litt til det ikke er mer igjen å disse. Haha, det ble en rar setning. Anyway; husker selv da jeg startet på mølle. Jeg startet med powerwalking så jeg ble vant med mølla. Etterhvert ble det naturlig å småjogge og så etterhvert løpe. Kroppen venner seg til det meste om en bare gjentar det ofte nok. Endret 23. mai 2013 av *MaggieQ*
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 23. mai 2013 #22 Skrevet 23. mai 2013 Fordelen med jogging er at det brenner fett effektivt og om det er det du synes er kjipt å ha(dissete fett) så er det mest effektive å la det disse litt til det ikke er mer igjen å disse. Haha, det ble en rar setning. Anyway; husker selv da jeg startet på mølle. Jeg startet med powerwalking så jeg ble vant med mølla. Etterhvert ble det naturlig å småjogge og så etterhvert løpe. Kroppen venner seg til det meste om en bare gjentar det ofte nok. Takk, det var et opplysende og motiverende innlegg. :-)
JohnS Skrevet 23. mai 2013 #23 Skrevet 23. mai 2013 Hahaha det heter tredemølle, en mølle i 3D, hva skulle det vært? Anonym poster: 5d2771dda071dad6465ebffc7c819039 En mølle der man hopper rundt i en sirkel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå