Gå til innhold

3D-mølle - hvordan venne seg til

Anbefalte innlegg

Gjest *MaggieQ*
Skrevet (endret)

Jeg har litt 3D-mølleskrekk, hvis jeg går på en så føler jeg meg teit om jeg skulle begynne å løpe på den. Føler at alt flesket disser og er generelt ukomfortabel. Er det noe som vil gå over hvis jeg bruker 3D-møllen over tid? Foreløpig går jeg i gangetempo med litt oppoverbakke. Har bare brukt den 2-3 ganger til nå.

Noen andre her som har gått igjennom den kleine 3D-mølleperioden?

Fordelen med jogging er at det brenner fett effektivt og om det er det du synes er kjipt å ha(dissete fett) så er det mest effektive å la det disse litt til det ikke er mer igjen å disse. Haha, det ble en rar setning.

Anyway; husker selv da jeg startet på mølle. Jeg startet med powerwalking så jeg ble vant med mølla. Etterhvert ble det naturlig å småjogge og så etterhvert løpe. Kroppen venner seg til det meste om en bare gjentar det ofte nok.

Endret av *MaggieQ*
Videoannonse
Annonse
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Fordelen med jogging er at det brenner fett effektivt og om det er det du synes er kjipt å ha(dissete fett) så er det mest effektive å la det disse litt til det ikke er mer igjen å disse. Haha, det ble en rar setning.

Anyway; husker selv da jeg startet på mølle. Jeg startet med powerwalking så jeg ble vant med mølla. Etterhvert ble det naturlig å småjogge og så etterhvert løpe. Kroppen venner seg til det meste om en bare gjentar det ofte nok.

Takk, det var et opplysende og motiverende innlegg. :-)

Skrevet

Hahaha det heter tredemølle, en mølle i 3D, hva skulle det vært?

Anonym poster: 5d2771dda071dad6465ebffc7c819039

En mølle der man hopper rundt i en sirkel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...