Gå til innhold

Baderomsplater, våtromstapet eller strier?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har nettopp flislagt gulvet på badet i en brun/beige farge og to vegger med fliser i fargen eggehvit. Så får vi plutselig vite at vi ikke kan male de to igjennværende sponplateveggene med våtromsmaling, men at vi må bruke våtromsplater, -tapet eller -strier.

Er det noen som har noen gode råd og tips på noe som er fint - med link? Trenger desperat råd!! :( Hjelp!

Anonym poster: 9d2b2872178dede17a01a7e32145c9f6

AnonymBruker
Skrevet

Baderomsplater, helt klart.

Anonym poster: 6bc1995f6dcf6829800099c3e4e648dd

AnonymBruker
Skrevet

Jammen, blir det fint inntil "ekte" fliser, tro?

HI

Anonym poster: 9d2b2872178dede17a01a7e32145c9f6

Gjest Allergikeren
Skrevet

Det fins plater som ser ut som fliser. Svigermor har fliser på gulvet og plater på veggene. Til å begynne med syns jeg det så litt rart ut med tanke på fargene(lysgule plater mot lysblå fliser), men samtidig er det fint, syns jeg :)

Gjest Allergikeren
Skrevet

Det fins plater som ser ut som fliser. Svigermor har fliser på gulvet og plater på veggene. Til å begynne med syns jeg det så litt rart ut med tanke på fargene(lysgule plater mot lysblå fliser), men samtidig er det fint, syns jeg :)

Skrevet

Er ikke vanskelig å se forskjellen på fliser å våtromsplater, men personlig så ville jeg valgt plater over strie e.l

Kan være vanskelig å finne plater som matcher med flisfarge og størrelse så hvor pent det blir aner jeg ikke

AnonymBruker
Skrevet

Hva med malt panel? Regner med at flisene er i våtsonene :)

Anonym poster: c6ddb533b1c6524a81899b5997fda98b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...