Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Baby født med 4,5 i promille - Moren kollapset i spritbutikk

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10110084

Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan slike mødre tenker!! :hakeslepp:

Greit nok hun har sikkert et rusproblem, men hva med å få hjelp når du oppdager at du er gravid?

Noen som kjenner til slike tilfeller?

Dattera til ei jeg vet om (jeg vet at det er sant) ble født med cannabis i kroppen, barnevernet var på sykehuset når prøvene ble gitt svar på, men de tok ikke barnet.

Anonym poster: 889e96ea75717d97fcae76d155e38817

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En babay?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

stakkars gutt :(

Håper de burer inne drittkjerringa

Ifølge den polske avisen Dziennik kan man i Polen dømmes til fengsel i inntil fem år for å sette et barns liv i fare på den måten.

De burde tvangssterilisert henne.

Anonym poster: 48170dd1707199e8884197890bd3967f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En babay?

TS virker ikke helt edru.

Anonym poster: d2d092b317e9f2a61988b5467468b8b2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ånei en skrivefeil, ja jeg må jo være dritings!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Baby født med 4,5 i promille - Moren kollapset i spritbutikk

http://www.vg.no/nyh...?artid=10110084

Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan slike mødre tenker!! :hakeslepp:

Greit nok hun har sikkert et rusproblem, men hva med å få hjelp når du oppdager at du er gravid?

Noen som kjenner til slike tilfeller?

Dattera til ei jeg vet om (jeg vet at det er sant) ble født med cannabis i kroppen, barnevernet var på sykehuset når prøvene ble gitt svar på, men de tok ikke barnet.

Bra, for cannabisbruk skader ikke fosteret.

Anonym poster: c577cace3c0163fa4de180c72cdfa28c

AnonymBruker
Skrevet

Ånei en skrivefeil, ja jeg må jo være dritings!

KG i et nøtteskall å hekte seg opp i en skrivefeil. Jeg blir helt plagg av og til!! :fnise:

Syke tilstander når en baby/babay blir født med 4,5 i promille. Jeg lurer på hvordan det går med han, og om skadene vil være store. Fy søren... Etter jeg fikk barn selv blir jeg helt kvalm av å lese slikt :(

Anonym poster: bf9f9a08c326191f2913891710d23866

Skrevet

Men det er jo også forunderlig at denne moren har fått gå rundt gravid med så store alkoholproblemer. Jeg vet noen klarer å skjule en graviditet og også alkoholavhengighet, men likevel syns jeg det er rimelig spesielt. Når du drikker sånn som dette som høygravid, er det ikke snakk om en nyoppstått alkoholavhengighet heller.

AnonymBruker
Skrevet

KG i et nøtteskall å hekte seg opp i en skrivefeil. Jeg blir helt plagg av og til!! :fnise:

Syke tilstander når en baby/babay blir født med 4,5 i promille. Jeg lurer på hvordan det går med han, og om skadene vil være store. Fy søren... Etter jeg fikk barn selv blir jeg helt kvalm av å lese slikt :(

Anonym poster: bf9f9a08c326191f2913891710d23866

Syns det er så barnslig å henge seg opp i en skrivefeil og heste pga det, en ting å bare nevne det i en bistening, men å si at man må være full selv er jo bare barnslig. Jeg er gravid selv så kan sverge på at jeg ikke er full ;)

Ei jeg kjenner har foreldre som er rusmisbrukere. Hennes mor brukte heroin som gravid, men jeg husker ikke hvor mye. Dattera overlevde, men sliter veldig med psykiske problemer (oppvokst i et fosterhjem), har hatt rusproblemer selv og vært på avvending, men har også typiske trekk i ansiktet som er typiske for barn av rusmisbrukere.

Men det er jo også forunderlig at denne moren har fått gå rundt gravid med så store alkoholproblemer. Jeg vet noen klarer å skjule en graviditet og også alkoholavhengighet, men likevel syns jeg det er rimelig spesielt. Når du drikker sånn som dette som høygravid, er det ikke snakk om en nyoppstått alkoholavhengighet heller.

Ja veldig spesielt, men dette er jo ikke i Norge da. Her hadde hun nok blitt tvangsinnlagt for lenge siden. Kanskje de ikke bryr seg så veldig i Polen. Jeg skjønner ikke at folk har samvittighet til det, men det er vel rusen som har overtaket dessverre :(

AnonymBruker
Skrevet

Syns det er så barnslig å henge seg opp i en skrivefeil og heste pga det, en ting å bare nevne det i en bistening, men å si at man må være full selv er jo bare barnslig. Jeg er gravid selv så kan sverge på at jeg ikke er full ;)

Ei jeg kjenner har foreldre som er rusmisbrukere. Hennes mor brukte heroin som gravid, men jeg husker ikke hvor mye. Dattera overlevde, men sliter veldig med psykiske problemer (oppvokst i et fosterhjem), har hatt rusproblemer selv og vært på avvending, men har også typiske trekk i ansiktet som er typiske for barn av rusmisbrukere.

Ja veldig spesielt, men dette er jo ikke i Norge da. Her hadde hun nok blitt tvangsinnlagt for lenge siden. Kanskje de ikke bryr seg så veldig i Polen. Jeg skjønner ikke at folk har samvittighet til det, men det er vel rusen som har overtaket dessverre :(

Hva slags trekk i ansiktet har barn av rusmisbrukere?

Anonym poster: 2cdb7a916b5dbed364cf7fbb7e93a14b

AnonymBruker
Skrevet

Den skal tidlig krøkes...

Anonym poster: 7ba0504187678a83515db42957a67348

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...