AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #1 Skrevet 15. mai 2013 Dere som kjøpte mammabukse tidlig, kunne dere bruke den igjennom hele svangerskapet? Og kjøpte dere den i den størrelsen dere passet der og da, eller større? Kan selvsagt prøve mammabuksa i butikken, men har ikke lyst å bruke 400kr på ei bukse som kanskje ikke passer om en måned eller to, jeg vet jo ikke om rumpa og lårene blir mye større. Skal prøve å passe på så jeg ikke går opp mer i vekt enn anbefalt. Anonym poster: 3f6023cdbdccb9a13de1aa3347121d79
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #2 Skrevet 15. mai 2013 Jeg kjøpte først når jeg var ca halvveis. Kunne bruke de helt ut. Det var i første svangerskap I andre svangerskap ble to av de litt for trange den siste mnd, det passet altså, men jeg følte de strammet for mye over magen. Anonym poster: a4a8ed7d7b6f74a8a43961032833048b 1
alana84 Skrevet 16. mai 2013 #3 Skrevet 16. mai 2013 Jeg kjøpte flere bukser, fordi jeg ble så sensitiv nederst på magen. Det er umulig å si hvor stor du blir eller hvordan magen utvikler seg. Jeg fokuserte på å kjøpe bukser som var litt større enn det jeg var, men som fremdeles satt greit på. Jeg kjøpte seks bukser totalt, men kun en av dem kan jeg bruke nå. Heldigvis kunne jeg gi bort buksene til min gravide søster, som kunne bruke min medium-størrelse helt frem til fødsel. Men hun er noe høyere enn meg og slapp unna ballongmage (jeg har større mage nå med 3 uker igjen til termin enn hun hadde når hun fødte for 5 uker siden, hehe). Se etter salg hvis du ikke ønsker å bruke for mye penger, eller gå for romslige tights og kjoler/tunikaer som alternativ til bukser Og sjekk gjerne Finn.no, jeg skal hvertfall selge noe av mine minst brukte klær når vekten har stabilisert seg etter fødsel. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2013 #4 Skrevet 16. mai 2013 Jeg har hatt de samme buksene fra jeg fikk mage (uke 20) til nå (uke 36) hvertfall Føler at de kommer til å holde resten av graviditeten, ut i fra hvor stor mage jeg har nå, er enda litt å gå på Kjøpte mine bukser på hm (299kr stk) De er blitt litt falmet, dårlig kvalitet, så kommer til å hive de etter jeg har født.. Har forresten kjøpt to stk Anonym poster: 183d67dd34efdfee19c1717fe52322ee
finkel Skrevet 16. mai 2013 #5 Skrevet 16. mai 2013 (endret) Jeg har kjøpt 3 bukser fra HM, der 2 var i min vanlige størrelse. Kjøpte de da jeg var ca 16 uker på vei, og de passer godt enda i uke 30. Kjøpte en som var en str større, passer greit men litt slakk i lårene. Jeg har ikke lagt på meg veldig mye i svangerskapet, men magen har vokst en del, da. Kan godt hende de passer frem til fødsel, de er gode og tøyelige. Endret 16. mai 2013 av finkel
Irja Skrevet 16. mai 2013 #6 Skrevet 16. mai 2013 Kjøpte to i str 38 (samme str jeg bruker til vanlig) de holdt frem til 8. Måned. Brukte da tights ut svangerskapet.
Tralla la Skrevet 16. mai 2013 #7 Skrevet 16. mai 2013 Jeg har noen fra H&M og noen fra mammabutikk, alle sammen kunne jeg bruke fra jeg fikk mage og ut svangerskapet. Og alle var i samme størrelse som jeg bruker til vanlig.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2013 #8 Skrevet 16. mai 2013 Takk for svarene! Ja er umulig å vite hvor stor jeg blir. Jeg er lav og har en kort mage så tipper at jeg blir stor, men kan jo ta feil. Jeg trenger ikke kjøpe mammabukser ennå fordi jeg bruker treningsbukser med mye stretch og joggebukser, men skulle gjerne passet noe finere som dongeri. De vanlige dongeribuksene passer ikke lenger. Skal vente litt til før jeg kjøper noe. Er nok H&M jeg må handle på, er ikke mammabutikker her (som jeg vet) og jeg vil gjerne prøve de så orker ikke nettbutikk, er så styr å returnere hvis jeg kjøper feil størrelse Anonym poster: 3f6023cdbdccb9a13de1aa3347121d79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå