AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #1 Skrevet 15. mai 2013 Jeg har veldig lyst på noen Toms sko, men jeg lurer på hvordan kvaliteten er, jeg synes liksom det blir litt mye å betale 600kr for et par tynne tøysko om det er slik at de rivner eller at sålen løsner med en gang. Er det noen som vet hvordan de er? Anonym poster: f67b7ff1d294de0eb544dacb080d5528
Gjest Badabing Skrevet 15. mai 2013 #2 Skrevet 15. mai 2013 De har ikke pleid å være av spesielt god kvalitet. Mine har som regel vart en sesong. Har derimot hørt at det har blitt gjort noe med sålene nå. Kanskje noen vet om det stemmer?
Anehan Skrevet 15. mai 2013 #3 Skrevet 15. mai 2013 Jeg kjøpte mine Toms i fjor på denne tiden og jeg brukte nesten ikke andre sko frem til midten av september. Jeg ser antydning til at det er slitt under skoen, men ikke noe rift eller løsning av sål her iallefall, kun vanlig slitasje slik som alle sko blir av å bli brukt i flere mndr Jeg skal kjøpe flere Toms! Elsker de!
Longgone Skrevet 15. mai 2013 #4 Skrevet 15. mai 2013 Jeg kjøpte mitt første par for noen år siden og er kjempefornøyd, jeg har de enda! Da jeg bodde i Spania gikk jeg med Toms omtrent hele tiden, også når det regnet og de ble ikke ødelagt. De er dessuten veldig god å gå med.
Longgone Skrevet 15. mai 2013 #5 Skrevet 15. mai 2013 De har ikke pleid å være av spesielt god kvalitet. Mine har som regel vart en sesong. Har derimot hørt at det har blitt gjort noe med sålene nå. Kanskje noen vet om det stemmer? Har ikke hørt noe om det men min erfaring med de er at de holder godt. Du har kanskje vært uheldig eller jeg heldig? :-)
skruf Skrevet 15. mai 2013 #6 Skrevet 15. mai 2013 Jeg kjøpte et par i fjor vår, og gikk i de nesten konstant til høsten. Like gode å gå i nå, så jeg er kjempefornøyd:) Er og veldig gode på.
Gjest Badabing Skrevet 15. mai 2013 #7 Skrevet 15. mai 2013 Har ikke hørt noe om det men min erfaring med de er at de holder godt. Du har kanskje vært uheldig eller jeg heldig? :-) Jeg har hatt mange par, så har nok ikke bare vært uheldig med ett. Mulig jeg bruker dem for hardt ut fra andres erfaringer
Longgone Skrevet 15. mai 2013 #9 Skrevet 15. mai 2013 Jeg har hatt mange par, så har nok ikke bare vært uheldig med ett. Mulig jeg bruker dem for hardt ut fra andres erfaringer Jeg har også mange par, men det er sjeldent jeg går med samme skopar to dager på rad så det kan jo ha noe med det å gjøre at de ikke blir brukt så mye :-P
skruf Skrevet 15. mai 2013 #10 Skrevet 15. mai 2013 Hvor kjøper dere de? Jeg kjøpte mine på brandos.no. Liker veldig godt konseptet til Toms; pr skopar så går et til de som ikke har så mye.. 1
Mija Skrevet 15. mai 2013 #11 Skrevet 15. mai 2013 Er de normale i størrelsen? Har lyst til å bestille et par.
skruf Skrevet 16. mai 2013 #12 Skrevet 16. mai 2013 Jeg bruker samme str i Toms som i andre sko:) Men det er stoffsko, så ikke kjøp de litt vide hvis du er litt imellom to str. Kjøp de heller akkurat passe siden de går litt ut. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå