Gjest lc Skrevet 15. mai 2013 #1 Skrevet 15. mai 2013 Hei. Har vært sammen med en i noen mnd, han tar meg alldri med ut for å møte venner eller famillien hans. Han bor med farmoren men har alldri fått hilst på hun,jeg er der ganske ofte å overnatter.. Det er alltid jeg som legger planer for oss og finner på ting. Han sier at han ikke er vandt med å være i et forhold,gutten er 28 år. Jeg føler at han ikke gjør en insats for at ci skal finne på noe sammen,jeg er dritt lei av at det er jeg som må fikse alt,invitere han på ting osv.. Han sier til mg at han er utrolig forelska i meg og vil ha meg i livet hans mn hva faen liksom tenker jeg da:P jeg er kjempe forelsket menn når jeg begynner å tenke på hvorfor han ikke tar meg med for å møte vennene hans eller andre ting så blir jeg så usikker av meg. Synst det er noe drit!
MLy92 Skrevet 15. mai 2013 #2 Skrevet 15. mai 2013 Da hadde jeg også stusset litt. Ta deg en prat med han, og si at du mener det er viktig at han også tar initiativ til å finne på ting, og at du gjerne vil møte venner og familie av han. Hvor vanskelig kan det være å bare invitere kjæresten sin en gang i blant? Alle klarer det. selv om man ikke er vant med det fra før. Det synes jeg er en selvfølge i et forhold, ellers blir det utrolig kjedelig for din del..
Gjest lc Skrevet 15. mai 2013 #3 Skrevet 15. mai 2013 Jeg har alldri møtt hverken venner eller famillien hans. Blir så usikker av d!! Har tatt det opp å han sier flere ganger at moren har spurt flere ganger om å få se meg?! Rart han ikke tar meg med.. Det virker som at han bare sir d for å si d
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #4 Skrevet 15. mai 2013 At han er 28 og bor hos farmor sier nok. Anonym poster: 4052a549f13a39d8516686c9724a972b
-Jiinxs- Skrevet 15. mai 2013 #5 Skrevet 15. mai 2013 Så sett ned foten og si at du ikke finner deg i å bli behandlet på den måten. Om han ikke tar det til seg og ikke forandrer eller gir deg en forklaring så finn deg en ny guttunge.
Gjest Hjordis Skrevet 15. mai 2013 #6 Skrevet 15. mai 2013 Hey jeg er 30+ og leier hos besteforeldre. Egen leilighet. Mulig denne også har det... med dog rart å ikke møte familien når en i allefall er så nærme.
Gjest BettyBoop Skrevet 15. mai 2013 #7 Skrevet 15. mai 2013 ihvertfall rart når mora faktisk har forespurt å få treffe kjæresten da. Hadde det vært meg så hadde jeg nå trodd han var flau over meg eller noe
awesome. Skrevet 15. mai 2013 #8 Skrevet 15. mai 2013 Kanskje han rett og slett ikke er klar for det. Selv om han er 28 år så kan det faktisk bety at han aldri har tatt med en dame hjem til mor, og synes det er uvant. Jeg synes faktisk selv det er helt forferdelig å møte foreldre og venner. Hva hvis de ikke liker meg? Hva hvis jeg ikke liker de? Ja, jeg vet det er rart og teit, men jeg tar meg selv i å tenke slik. Hvis jeg var deg hadde jeg begynt med å foreslå om dere kunne finne på noe med vennene hans, slik at du kan bli kjent med de? Om han drar mye ut med kompiser, kan du jo spørre om du kan være med neste gang? Foreslå at dere kan finne på noe med mora hans siden hun har spurt om å få møte deg? Hvis du har prøvd alt, må du nesten bare sette ned foten å si at du synes det er på tide at dere tar det et skritt videre.
Gjest lc Skrevet 16. mai 2013 #9 Skrevet 16. mai 2013 Bettyboop: jeg har hatt den tanken. Jeg har spurt han om når jeg får møte di, da sier han kun drt om mora.. Hmmm. Mn tusentakk for svarene. Det hjalp mye mer på!
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2013 #10 Skrevet 16. mai 2013 Han er flau over deg. Anonym poster: 43dac21c8e0dbb3a9537ab1547d54ba0
MLy92 Skrevet 16. mai 2013 #11 Skrevet 16. mai 2013 Jeg tror heller han er redd for hvordan det vil bli. Jeg husket selv jeg syntes det var litt ekkelt å ta med kjæresten min hjem til foreldrene mine første gangen. Da var jeg 19 og han 26, men etter det gikk det av seg selv. Han kommer veldig godt overens med familien min, det er jeg glad for. Han må ta seg sammen, du få presse han litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå