Gå til innhold

Gjøre hjemmet til et herlig hjem!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så trist interiør hos meg, ingen ting på veggene og selv om det er lite ting, føler jeg det er så utrolig rotete. Noen som har god ide til farger og interiør som lyser opp hjemmet og gjør en glad? Føler meg låst i mitt eget hjem, trives lite.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Et herlig hjem for deg er ikke nødvendigvis det for en annen person. Hvilke farger liker du? Hvilken stil art liker du? Harmonisk hjem der møbler og alt harmonerer med hverandre? Hvitt stilrent hjem? Eksplosjon av farge, lunt og koselig?

Anonym poster: 33f87ab8e7d5eaa3161dc4a90a236b88

Skrevet

Jeg har bruntoner på møblene og det er så deprimerende, har litt lyst til å få litt mer lyse farger. Hvitt er det mye av på vegger og det det trenger jeg ikke. Jeg er ikke så glad i mønster, men litt mønster har jeg lyst til å prøve meg på. Hvilke farger passer til brunsort møbler?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker harmonisk og har blanding av brunsvarte og hvite møbler, og hvite vegger,og til det passer mange farger synes jeg.

Jeg skifter puter og tepper, lys osv, om vinter har jeg gjerne lune farger med rødt og orange, vår sommer friske farger i blått, turquis og grønt

Anonym poster: 33f87ab8e7d5eaa3161dc4a90a236b88

Skrevet

Jeg har hovedsakelig hvittoner (eggeskall, offwhite etc) av forskjellige nyanser.. men har frisket veldig opp med MASSE fargerike detaljer! Hovedsakelig fra kremmerhuset, ikea, åhleens. :)

Skrevet

Jeg liker grønne planter! Det blir kjempefint om man samler flere planter, gjerne med litt forskjellig høyde, farge og fasong, på et plantebord. Ellers liver det opp med sidebord og fine lamper. Jeg syns ikke at man nødvendigvis trenger å skifte ut så mange møbler for å få det finere hjemme.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...