Gjest finpåvin Skrevet 15. mai 2013 #1 Skrevet 15. mai 2013 Jeg har en gutt på 19mnd. som er en kraftig kar, spesielt rundt lårene. Jeg finner bare badebleier som går fra 11-18kg eller noe, og de er litt for små. Finnes det noe annet?
Gjest Clafoutis Skrevet 15. mai 2013 #2 Skrevet 15. mai 2013 Du kan jo bare bruke badebukse? Det bruker vi på vår (snart 8 mnd), og det fungerer veldig fint. Litt mer behagelig for baby også, for med badebleier får stumpen litt "oppdrift", og det blir litt vanskeligere å ha kontroll på kroppen i vannet.
Tyggegummi Skrevet 15. mai 2013 #3 Skrevet 15. mai 2013 Vi bruker også badebukse, er stramming rundt lår og mage slik at evt bæsj ikke lekker rett ut.
Gjest pysepusen Skrevet 15. mai 2013 #4 Skrevet 15. mai 2013 Badebukse? Fikk aldri lov å bruke badebleie da vi gikk på babysvømming vi, og har heller aldri brukt det etter.
Stinelin Skrevet 15. mai 2013 #5 Skrevet 15. mai 2013 Badebukse? Fikk aldri lov å bruke badebleie da vi gikk på babysvømming vi, og har heller aldri brukt det etter. Hø? Her er det "påbudt" med badebleie. Kan dere opplyse meg? Ser den med oppdrift i vannet, men ellers?
Gjest finpåvin Skrevet 15. mai 2013 #6 Skrevet 15. mai 2013 Badebukse? Om han tisser, så kommer jo det i bassenget?
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #7 Skrevet 15. mai 2013 Badebukse? Om han tisser, så kommer jo det i bassenget? Trur mange tisser i bassenget uten at vi vet det, dessverre. Er jo en av grunnene til at det er klor i vannet. Anonym poster: aed34e067d0feb9acb2efd4df64e302b
Gjest Clafoutis Skrevet 15. mai 2013 #8 Skrevet 15. mai 2013 Badebukse? Om han tisser, så kommer jo det i bassenget? Det gjør det jo med badebleie også, den er jo ikke vanntett 1
Gjest finpåvin Skrevet 15. mai 2013 #9 Skrevet 15. mai 2013 Det gjør det jo med badebleie også, den er jo ikke vanntett Ah, den er vel ikke det, nei. Skjønner ikke hvorfor jeg tenkte det. Da blir det badebukse i syden
Gjest Clafoutis Skrevet 15. mai 2013 #10 Skrevet 15. mai 2013 Hø? Her er det "påbudt" med badebleie. Kan dere opplyse meg? Ser den med oppdrift i vannet, men ellers? Der vi går på babysvømming blir det anbefalt med badebukse fremfor badebleie siden det gjør det enklere for baby i vannet. Instruktøren har også sagt at det er forholdsvis sjelden at babyer bæsjer mens de bader, og i løpet av de nesten 6 månedene vi har gått på babysvømming med lillegutt har han faktisk ennå ikke bæsjet under badingen. (Og badebuksa skal i utgangspunktet også holde på noe bæsj, den er, som nevnt lenger oppe i tråden, litt stram i livet og rundt lårene. 1
Gjest pysepusen Skrevet 15. mai 2013 #11 Skrevet 15. mai 2013 Hø? Her er det "påbudt" med badebleie. Kan dere opplyse meg? Ser den med oppdrift i vannet, men ellers? Bleier suger til seg alt og blir da fort tunge. De får bedre bevegelse med badebukser
Stinelin Skrevet 15. mai 2013 #12 Skrevet 15. mai 2013 Takk, lærer stadig noe nytt Bleier suger til seg alt og blir da fort tunge. De får bedre bevegelse med badebukser Synes ikke badebleiene våre suger opp mye, og gir heller oppdrift. Men nå er ikke vi på noe spesiell babysvømming, bare tilvenning og lek i bassenget. Blir vel badebukser etterhvert da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå