NullHull Skrevet 6. april 2004 #1 Del Skrevet 6. april 2004 Noen som så Janet Jackson hos Letterman? Hva var eg. vitsen med å ta henne inn? Syntes direkte synd på henne. Hun sa vel omtrent en hel setning, resten var bare han som flåset over "puppe-episoden" :oops: Hun skulle vel eg. promotere albumet sitt? Men måtte le litt også når hun presterer å si noe som "kan vi slutte å fokusere på brystene mine nå?", og så sitter hun i VERDENS UTRIGNING :o Er'ke greit å være kjendis med brystparti, nei! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bitte Skrevet 6. april 2004 #2 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg syntes dessverre hun virket litt dum,jeg.... Flott dame,men utrolig dårlig til å prate for seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 6. april 2004 #3 Del Skrevet 6. april 2004 Janet lignet mest på en pyntedukke... :hår: Nesten litt ekkelt i grunnen. Og når hun snakket hørtes hun litt ... eh... påvirket ut. Det var som e se en kvinnelig kloning av Michael Jackson :hår: :hår: :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #4 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg likte henne godt før, men nå synes jeg hun begynner å bli rimelig pinelig. Hun virket jo helt tom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 6. april 2004 #5 Del Skrevet 6. april 2004 Hele vesenet hennes virket påtatt. Er hun virkelig så sjenert og "stille" i virkeligheten? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 6. april 2004 #6 Del Skrevet 6. april 2004 Nei, jeg har sett intervju med henne når velvet rope i 97, da var hun riktig så våken og snakke salig. Hjernen har vel minsket når puppene ble større? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 6. april 2004 #7 Del Skrevet 6. april 2004 Syns Letterman er helt rå, og klarer hun ikke å svare for seg, burde hun kanskje ha droppet og møtt opp!Hun måtte jo ha skjønt att dette ville komme!!!!!Og å så være så dum og troppe opp i den habitten, ha-ha!!!Stakkars jente..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 6. april 2004 #8 Del Skrevet 6. april 2004 Det er vel ikke for ingen ting at "mange" mener at det har tippet over for den eneste "normale" av Jackson barna også... Jennifer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #9 Del Skrevet 5. juli 2021 Noen som fortsatt lytter til Janet Jackson? Anonymkode: 2c2db...af6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stjerne*støv* Skrevet 5. juli 2021 #10 Del Skrevet 5. juli 2021 Just now, AnonymBruker said: Noen som fortsatt lytter til Janet Jackson? Anonymkode: 2c2db...af6 Vel.. for 17år siden var hun populær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #11 Del Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 5.7.2021 den 17.19): Noen som fortsatt lytter til Janet Jackson? Anonymkode: 2c2db...af6 Jepp! Anonymkode: 20fa8...e14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå